خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با ایلنا:

کارگران شکایت کنند، پیگیری می‌کنیم/ احتمال اخراج شدن کارگر بعد از شکایت وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۰۴۶

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در واکنش به خبر" یک روز غیبت کنیم، سه روز از حقوق‌مان کم می‌کنند" به ایلنا گفت: این کارگران نیروی ما نیستند و برای شرکت‌های طرف قرارداد ما کار می‌کنند.

مهدی بقایی در گفت و گو با ایلنا پیرامون تماس یک کارگر با ایلنا که اعلام کرده بود یک روز غیبت کنیم، سه روز از حقوق‌مان کم می‌کنند اظهار داشت: قوانین لازم را به پیمانکاران طرف قرارداد خود اعلام کرده‌ایم و اگر تخطی صورت گرفته، از سمت شرکت‌های طرف قرارداد ما است.

وی ادامه داد: کارگرانی که از وضعیت پرداختی حقوق و حق بیمه خود شکایت دارند، باید به معاونت خدمات شهری مراجعه و طرح شکایت کنند؛ قطعا پیگیری می‌کنیم و با پیمانکار نقض کننده قوانین برخورد خواهیم کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در پاسخ به این سئوال که تضمینی وجود دارد که بعد از طرح شکایت و پیگیری شما، کارگران شاکی از سوی پیمانکار توبیخ شده یا اخراج نشوند؟ گفت: هیچ تضمینی وجود ندارد و این حالت در همه جا وجود دارد که شرکت توبیخ شده، پیگیر شاکیان شود و کارگران شاکی را اخراج کند.

وی اضافه کرد: خدمات شهری به صورت سالانه از شرکت‌های پیمانکاری طرف قراردادش بازرسی انجام می دهد و با خاطیان برخورد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز