خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

کمبود دوز دوم واکس برکت و سینوفارم در مرکز واکسیناسیون دامغان / راه اندازی دومین مرکز واکسیناسیون کرونا تا هفته دیگر + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۵۷۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی دامغان علت ازدحام جمعیت مقابل مرکز واکسیناسیون حمزه سید الشهدا این شهرستان را کمبود واکسن برکت و سینوفارم ویژه افرادی که نوبت تزریق دوز دوم آنها فرا رسیده بود عنوان کرد و گفت: تا حدود یک هفته دیگر دومین مرکز واکسیناسیون دامغان راه اندازی می شود.

سید حسن شاهچراغ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دامغان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: از ابتدای شروع واکسیناسیون تاکنون با هیچ گونه انبوه جمعیتی مواجه نبودیم و واکسیناسیون طبق روال عادی انجام می شد.

وی با اشاره به اینکه حدود یک هفته با کمبود واکسن برکت و حدود دو هفته با کمبود واکسن سینوفارم در سطح شهرستان رو به رو شدیم ادامه داد: گروه های سنی که نوبت تزریق دوز دوم واکسن آنها فرا رسیده بود به تنها مرکز واکسیناسیون دامغان مراجعه کردند و باعث تجمع انبوه جمعیت شد.

شاهچراغ بیان کرد: تداخل دوز دوم واکسیناسیون فرهنگیان با گروه های سنی که امروز (یک شنبه 24 مرداد) مراجعه داشتند از دیگر علل شلوغی این مرکز بود.

معاون فرماندار دامغان تصریح کرد: تاکنون در دامغان حدود 26 هزار دوز واکسن کرونا تزریق شده است.

وی یادآور شد: دومین مرکز واکسیناسیون دامغان با همکاری سپاه ناحیه شهرستان و زیر نظر مرکز بهداشت و درمان دامغان تا هفته آتی در سالن مدیریت بحران شهرداری راه اندازی می شود.

شاهچراغ اظهار کرد: در مرکز واکسیناسیون حمزه سیدالشهدا 6 گروه، کار تزریقات واکسن کرونا را انجام می دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز