خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

صداقت و شفافیت با مردم راهگشای امور خواهد بود/ مردم با وجود همه مشکلات در صحنه خواهند بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۱۹۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مردم با وجود همه مشکلات قطعا در صحنه خواهند بود و وظیفه ما مسئولان است که زمینه حضور هرچه پرشورتر را مهیا کنیم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی رئوفی در جلسه پیشگیری  از جرائم انتخاباتی با حضور رئیس کل دادگستری استان، با اشاره به اهمیت شفافیت، عنوان کرد: صداقت و شفافیت با مردم از همیت بسزایی برخوردار است و این مهم مورد تاکید ویژه دین مبین اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

وی  افزود: طرح صادقانه مسائل بخش های مختلف با مردم بسیاری از مشکلات پیش رو را مرتفع و زمینه ساز کاهش جرائم انتخاباتی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: مردم با وجود همه مشکلات اعم از تحریم، گرانی، تورم، جنگ، کرونا و... حضور خود در صحنه را برای صیانت از کشور اثبات کرده اند و استقبال گسترده از انتخابات شورای اسلامی روستاها و شهرها مصداق بارز دیگر این همراهی است.

رئوفی خاطرنشان کرد: مردم با وجود همه مشکلات  قطعا در صحنه خواهند بود و وظیفه ما مسئولان است که زمینه حضور هرچه پرشورتر را مهیا کنیم.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم زمینه ساز افزایش اقتدار ملی و تقویت مشروعیت کشور خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: شنیدن مطالبات مردم و رفع دغدغه های آنها با پاسخ صادقانه زمینه ساز همراهی بیشتر آنها خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز