خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

۵۶ مدرسه سیل‌زده در لیست مدارس تخریبی هستند

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۶۶۵

وزیر آموزش و پرورش گفت: سازمان نوسازی در استان سیستان و بلوچستان مستقر است و تلاش می‌کند تا وقفه‌ای در کار کلاس‌ها ایجاد نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه همایش نسل آفتاب در جمع خبرنگاران درباره میزان خسارت‌های سیل استان سیستان و بلوچستان به مدارس این استان و اقداماتی که انجام شده است، گفت: روز گذشته ما از نزدیک از مناطق سیل زده بازدید کردیم و اقداماتی هم انجام شد. طبق بررسی‌های به عمل آمده حدود ۵۶ مدرسه در لیست تخریبی‌های ما بوده که در این رخداد آسیب دیدند و باید تجهیز و تعمیر شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر این ۲۸۶ مدرسه نیاز به تعمیرات و نوسازی دارند بخش عمده  تجهیزات این مدارس از بین رفته و بعضا آسیب دیده است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: روز گذشته ۲۰ کامیون شامل تجهیزات میز و نیمکت و سایر ملزومات مورد نیاز مدارس در نظر گرفته شده است و  ۴۰ میلیارد تومان هم تعهد خیرین برای ساخت و تجهیز مدارس بوده که در حال حاضر تعهد برای ۲۰ مدرسه مقرر شده ساخته شود.

حاجی میرزایی گفت: سازمان نوسازی در استان مستقر است و تلاش می‌کند تا وقفه‌ای در کار کلاس‌ها ایجاد نشود. جریان آموزشی برقرار است، برای بازسازی این‌ها باید اقدامات به سرعت انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز