خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی انتظامی اعلام کرد:

کشف محموله سنگین مواد مخدر و انهدام باند سلاح و مهمات در مرزهای کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۹۷۰

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر و سلاح و مهمات در مرزهای کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار «احمدعلی گودرزی» در تشریح این خبر اظهار داشت: رزمندگان پرتوان مرزبانی در استان سیستان و بلوچستان حین کنترل مرزها اعم از دریایی و خشکی، موفق شدند در ۲۴ ساعت گذشته طی ۳ عملیات جداگانه مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را در مرزهای جنوب شرق کشور کشف کنند.

وی با اشاره به توفیقات مرزبانان در کشف محموله مواد مخدر طی ۳ عملیات مرزی در شهرستان‌های سراوان، میرجاوه و چابهار افزود: در این ۳ عملیات مرزبانان موفق شدند حدود ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر که عمدتاً صنعتی و سنتی بود را کشف و در این رابطه چندین دستگاه خودرو توقیف و تعدادی سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در ادامه از کشف مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات در مرزهای استان خوزستان و کرمانشاه خبر داد و گفت: مرزبانان مستقر در مناطق مرزی هورالعظیم خوزستان و ثلاث باباجانی استان کرمانشاه نیز موفق شدند ضمن انهدام باندهای سلاح و مهمات، ۹۲ قبضه سلاح کلت و مهمات مربوطه را از ۲ باند قاچاق کشف کنند.

وی خاطرنشان کرد: مرزبانان به صورت شبانه‌روزی در مناطق مرزی سراسر کشور حضوری فعال و گسترده دارند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی و فعالیت به مخلان نظم و امنیت را در مرزها نخواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز