خبرگزاری کار ایران

فرماندار سابق تهران:

در تهران روزانه سه تجمع کشوری داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۳۵۴

فرماندار سابق تهران گفت: در شهر تهران روزانه سه تجمع کشوری داریم اما تلاش شد این تجمعات به خوبی مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی فرهادی، فرماندار سابق تهران در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان تهران که عصر امروز با حضور استاندار تهران، معاونان استاندار، حجت الاسلام ابوترابی فرد، سردار حمیدی و مهدی چمران برگزار شد، گفت: در ابتدا به آقای تهرانی که بیش از ۱۰ سال فعالیت تنگاتنگی با ایشان داشتم تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم خداوند به ایشان توفیق دهد تا بیش از گذشته در جهت خدمت به شهرستانی که مرکز سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و .... است عمل کنند. اگرچه بیشترین ظرفیت‌ها در این شهرستان است اما بیشترین آسیب ها نیز در این شهرستان است و امیدوارم ایشان بتوانند در این مسیر قدم های استوار و محکمی بردارند.

وی ادامه داد: در این ۱۰ سال خدمات و تلاش های زیادی انجام شده است و ۱۲ انتخابات برگزار شده است و در ۵ انتخابات از ۱۷ هزار نفر با امکانات محدود ثبت نام انجام داده ایم. 

وی ادامه داد: در شهر تهران روزانه سه تجمع کشوری داریم اما تلاش شد این تجمعات به خوبی مدیریت شود همچنین در وقایع ۹۶ و ۹۸ نیز با هماهنگی شورای تامین به خوبی مدیریت شد.

فرماندار سابق تهران یک سری اقدامات را می خواستم انجام دهم اما نشد گفت: اولین موضوع این است که ادارات تهران اداره کل شوند که در دولت دهم داشت به نتیجه می رسید که متاسفانه دولت به پایان رسید این یکی از آرزوهای من بود. نمی شود شهری با وجود این آسیب ها صرفا اداره بهزیستی داشته باشد.

وی ادامه داد: دوست داشتم که سه دانشگاه علوم پزشکی یکی برای تهران ودو دانشگاه دیگر برای شرق و غرب تهران باشد. خیلی نواقص در جلسات ما وجود دارد گاهی اوقات مدیر که نمی آمد هیچ معاون او هم نمی آمد.

فرهادی درباره ساختمان فرمانداری گفت: آرزویم این بود که ساختمانی در شان ماموریت وسیع فرمانداری تهران داشته باشیم. در انتخابات ۹۴ شنوایی یکی از گوش هایم را از دست دادم و این به دلیل کمبود امکانات و استرسی بود که وجود داشت این اتفاق افتاد یقین دارم این آرزوهای من با مدیریت آقای منصوری انجام خواهد شد.مسئولیت در جمهوری اسلامی حتما یک توفیق است که به راحتی به دست نیامده است‌. در حکومت ولایی خدمت توفیقی است که به همه داده نمی شود اگرچه هر کسی در این نظام ولایی کار می کند و برای حفظ نظام تلاش کند ارزش دارد اما منصب به هر کسی داده نمی شود و بنابراین یک توفیق است و باید تا لحظه ای که هستیم بیشترین تلاش و بیشترین کار را انجام دهیم. این توفیق در نهایت سلب می شود و زرنگ کسی است که تا قبل از اینکه این توفیق سلب شود کار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز