خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک فرمانده مرزبانی ناجا به مناسبت عید غدیر خم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۴۶۵

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در پیامی عید غدیر خم را به ملت شریف ایران و مرزبانان مجاهد نیروی انتظامی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "احمدعلی گودرزی" فرمانده مرزبانی ناجا در پیامی عید غدیر خم را به عموم شیعیان جهان و مرزبانان مجاهد نیروی انتظامی تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم؛

روز ولایت، روزی است که  پیامبر(ص) در هنگام مراجعت از حجة الوداع از  آخرین قطعه  رسالت خود پرده  برداشت و حضرت علی (ع) را به جانشینی برگزید و غدیر تبدیل شد به تکرار اولین در کلام آخرین ، همان کلام نورانی که در اولین پیام، علی را به برادری و وصایت خواند و در غدیر، اعلام ولایت و امامت او را فرمود. عیدی که برای مسلمانان تبدیل شد به  عید صیام، قیام، اطعام الطعام و صله الاخوان ، اما اکنون بعد از گذشت قرن ها ، هنوز مرد عدالت و ولایت را نشناخته ایم. امیرالمؤمنین دریایی  از خصایص عالی بشری و جامع صفات ممتاز یک انسان برتر، و به حقیقت انسانی کامل که  در  صفات، تا آنجا پیش رفته که حتی دشمنانش نیز زبان به تمجید او گشوده‌اند.

با تبریک فرا رسیدن عید امامت و ولایت ، عید غدیر خم ، امید است که جامعه شیعه، با اهتمام ورزیدن به عید ولایت و رهبرى، رشد خودشان را نشان دهند و با تکریم این حبل المتین‌ استوار شیعه، دین خویش را نسبت‌ به بنیادهاى اعتقادى ادا  کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز