خبرگزاری کار ایران

در سیزدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا مطرح می‌شود؛

ارائه گزارش از برخورد قانونی با ناقضین قرنطینه از سوی دستگاههای ذیربط

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۲۵۷

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا، از برگزاری سیزدهمین جلسه این قرارگاه، در روز سه شنبه ۳۱ فروردین ماه در محل وزارت کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا با اعلام این خبر، گفت: در سیزدهمین جلسه قرارگاه، گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آخرین وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی، تعیین دقیق مصادیق تخلفات و معرفی دقیق تعلل کنندگان ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین دادستانی کل کشور، سازمان حراست کل کشور، وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی و ناجا، از اقدامات صورت گرفته در راستای برخورد قانونی با ناقضین قرنطینه گزارش ارائه خواهند کرد.

 دین پرست افزود: در این نشست همچنین گزارش دبیرخانه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، از روند اجرای مصوبات جلسات شصت و سوم و شصت و چهارم ستاد ملی و همچنین مصوبات جلسات یازدهم و دوازدهم قرارگاه عملیاتی،  ارائه می شود. 

دبیر قرارگاه تصریح کرد: در سیزدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا، همچنین، گزارش کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی درخصوص نحوه برگزاری مراسم های مذهبی ایام ماه مبارک رمضان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز