خبرگزاری کار ایران

سردار حسینی به ایلنا خبر داد:

اعلام آخرین مهلت خروج پلاک‌های غیربومی از شهرهای قرمز و نارنجی/ کاهش تردد در جاده‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۵۸۰

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا توضیحاتی درباره بازگشت از شهرهایی که اخیرا در وضعیت نارنجی و قرمز قرار گرفته اند ارائه کرد.

«سردار سید تیمور حسینی» جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به وضعیت ترددهای جاده‌ایی نسبت به سال‌های قبل، بیان کرد: توجه داشته باشید که مقایسه‌ی تردد و تصادف‌ها نسبت به سال قبل خیلی منطقی نیست، چون سال گذشته یک سال استثنایی بود.

وی ادامه داد: در سال گذشته مردم نسبت به رعایت پروتکل ها و اینکه تردد نداشته باشند همراهی بسیار خوبی داشتند، بنابراین امسال نسبت به سال قبل، ترددها یک افزایش نسبی دارد.

سردار حسینی افزود: اگر بخواهیم ترددها را نسبت به قبل از کرونا مقایسه کنیم، کماکان ترددها در سطح کشور کاهش قابل ملاحظه‌ایی دارد.

وی در مورد فرصت ۷۲ ساعته ستاد کرونا برای بازگشت از شهرهای قرمز و نارنجی، ادامه داد: افرادی که قبل از تغییر وضعیت شهرها و اضافه شدن آنها به شهرهایی که در قرمز و نارنجی هستند، به این شهرها سفر کرده بودند، ۷۲ ساعت وقت بازگشت دارند، یعنی دیروز، امروز و فردا فرصت دارند و از چهارم فروردین پلاک غیر بومی در شهر نارنجی ۵۰۰ تومان و در شهر قرمز یک میلیون تومان جریمه می‌شود.

سردار حسینی با اشاره به عبور از کنار شهرهای قرمز و نارنجی، گفت: اگر افراد از کنار این شهرهای قرمز و نارنجی عبور کنند و به جای دیگر بروند، عبور از گذر راه و کمربندی بلامانع است و مشمول جریمه نمی‌شود، به شرطی که وارد شهر و هسته مرکزی شهر نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز