خبرگزاری کار ایران

دقیقی: داوران روز خوبی نداشتند/خیلی تند با بازیکنانم حرف زدم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۸۹۵

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: در نیمه نخست شمس آذر همیشگی نبودیم و در بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان صحبت کردم و از آنها خواستم محکم بازی کنند.

به گزارش ایلنا، سعید دقیقی پس از شکست 3 بر 2 شمس آذر قزوین مقابل استقلال در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: ابتدا باید از هواداران شمس آذر تقدیر و تشکرداشته باشم که با حضورشان در ورزشگاه قوت قلب ما شدند. در ادامه تشکر ویژه از هواداران استقلال می‌کنم که جو فوق‌العاده‌ای ایجاد کردند و تا دقیقه 100 در کنار آنها کِیف کردیم. بازی فوق‌العاده حساسی شده بود و از شور و نشاط هواداران تشکر می‌کنم.

وی افزود: بازی سنگینی بود. استقلال یکی از روزهای خوبش را سپری می‌کرد و برعکس ما در نیمه نخست فوتبال ضعیفی را ارائه دادیم که برای من جای سؤال بود. تیمی که همیشه با همه کم و کاستی‌ها بهترین بازی‌هایش را انجام می‌دهد در نیمه نخست شمس آذر همیشگی نبود. در بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان صحبت کردم و از آنها خواستم محکم بازی کنند. با این حال، در نیمه دوم در بدترین دقایق گل دوم و سوم را خوردیم. با اضافه شدن بازیکنان جوان دو گل زدیم و حتی می‌توانستیم گل سوم را بزنیم که نشد. حیف است و بازیکنان نباید این فرصت‌ها را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید

سرمربی شمس آذر قزوین در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه جنگ بیانیه‌نویسی استقلال و پرسپولیس چه تأثیری روی داوری داشت، گفت: با نهایت احترام به وحید کاظمی که یکی از بهترین داوران ایران است، او اشتباه سهوی داشت و اصلاً پنالتی نبود. در جریان بازی، اوت و کرنرها برعکس زده می‌شد. صحنه مشکوک روی دروازه استقلال داشتیم که بازیکن ما شارژ کردند و اگر VAR‌ بود شاید می‌گرفتند. امروز داوران روز خوبی نداشتند.

دقیقی در پاسخ به این سؤال که 10 دقیقه پایانی فشار این تیم باعث زدن دو گل شد یا اینکه استقلال بازی را رها کرده بود، گفت: دوست دارم وقتی بحث فنی می‌کنم واقعیت‌ها را بگویم. تیمم در نیمه اول خوب نبود ولی در نیمه دوم سوار بازی بود. پنالتی استقلال اشتباه محرز بود و می‌توانستیم گل سوم را بزنیم ولی این اتفاق نیفتاد. روی گل سوم استقلال با وجود اینکه یارگیری را مشخص کرده بودیم محمدحسین مرادمند گل زد. در فوتبال شُل گرفتن یا نگرفتن نداریم و بحث تاکتیکی است. تیم من در نیمه اول شرایط بدنی خوبی نداشت و برای من جای سؤال بود که چرا اینقدر بد کار می‌کردیم. با تغییراتی که انجام دادیم و نمایشی که داشتیم، تیم برتر بودیم.

وی درباره اینکه پشیمان نیست که چرا برابر استقلال دفاعی بازی نکرد، یادآور شد: چند تیم با این مدل بازی کردند و توانستند از استقلال امتیاز بگیرند؟ اگر مس رفسنجان اینجا مساوی گرفت به این دلیل بود که جسورانه بازی کرد. روز گذشته هم صحبت کردم و گفتم دنبال ارائه بازی با کیفیت هستیم. بیشتر از اینکه ناراحت نتیجه باشم ناراحت این بودم که چرا نیمه اول بد بازی کردیم. رده ششم تا هفتم دیگر برای ما فرقی نمی‌کند چون با شرایطی که تیم ما داشت و کسر امتیاز شد، دنبال بازی با کیفیت بودیم. برای ما بیشتر خوشحالی مردم مهم است که بازی با کیفیتی ببینند.

سرمربی شمس آذر قزوین در خصوص اینکه در ابتدای صحبت‌هایش از هواداران استقلال تشکر و به بازی ضعیف تیمش در نیمه نخست اشاره کرد و اینکه مربیان کمتر این گونه صحبت می‌کنند، گفت: من تلاش می‌کنم این گونه باشم. مردم ایران با امید زنده می‌کنند و من هم تلاش می‌کنم اینطور باشم.

دقیقی درباره اشتباه وحید کاظمی در نیمه نخست با اعلام خطای هند پشت محوطه جریمه شمس آذر که با اعتراض نیمکت‌نشینان این تصمیم را برگرداند، عنوان کرد: این سومین اشتباه پیاپی داور بود. توپ به سینه بازیکن خورده بود که کمک داور گفت اشتباه گرفتی. ان‌شاء‌الله اشتباه سهوی باشد ولی این اشتباهات در چنین جوی تأثیرگذار می‌شود. مظلوم‌ترین قشر در فوتبال خبرنگاران و داوران هستند، از سطح درآمد گرفته تا احترام. با این حال، اشتباهات کاظمی باعث فشار روی تیم ما شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز