خبرگزاری کار ایران

پایان نگرانی ها برای پرسپولیس با بازگشت آقای ستاره

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۷۲۶

دو بازیکن تاثیرگذار و محبوب پرسپولیسی‌ها در فاصله ساعاتی مانده به جدال حساس با سپاهان مجوز حضور در این بازی را دریافت کردند.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه دو کاپیتان تیم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت دور از ترکیب این تیم بودند، مقابل سپاهان بازی خواهند کرد.

علیرضا بیرانوند که در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شد و دستش را گچ گرفت، 4 بازی حساس این تیم در لیگ برتر و جام حذفی را از دست داد. امیررضا رفیعی گلر جوان پرسپولیس در این بازی‌ها جانشین او شد که در سه بازی کلین شیت کرد اما مقابل آلومینیوم 4 گل دریافت کرد و رد ضربات پنالتی موفق به گرفتن هیچ پنالتی از بازیکنان حریف نشد تا هواداران پرسپولیس پیش از بازی حساس با سپاهان نگران دروازه این تیم باشند. بیرانوند حالا پس از طی کردن دوران درمان خود به این بازی می‌رسد.

امید عالیشاه نیز در دقایق ابتدایی نیمه اول بازی با صنعت نفت دچار مصدومیت شد و تیمش را مقابل آلومینیوم همراهی نکرد. پرسپولیس در غیاب او از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت اما او که در این فصل به یکی از مهره‌های کلیدی اوسمار تبدیل شده است، برای این بازی مشکلی ندارد.

پرسپولیس از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است و امیدوار است با بازگشت دو ستاره ترکیب سرخپوشان به این بازی، سه امتیاز این مسابقه را به دست آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز