خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت مانتا (ماکارونی سمیرا):

طرح توسعه تولید ماکارونی/ راه‌اندازی دو خط تولیدی جدید

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۷۸۵

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت مانتا (ماکارونی سمیرا) با اشاره به چهل و هفتمین سال فعالیت مجموعه در حوزه تولید ماکارونی، گفت: مجموعه‌ی سمیرا با دستیابی به فناوری تولید انواع ماکارونی همچنان برای تولید و ارائه محصولات باکیفیت تلاش می‌کند.

لینک ماکارونی سمیرا: https://samiramacaron.com/

به گزارش ایلنا، نبی‌الله نوری‌نسب در حاشیه ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) افزود: در سال جدید طرح توسعه تولید ماکارونی در دستور کار قرار گرفته و در صدد اجرایی شدن آن هستیم.

نوری‌نسب ادامه داد: لازم به ذکر است که علاوه بر خطوط فعال، موفق به راه‌اندازی دو خط تولیدی جدید برای تولید ماکارونی شده‌ایم که در حال حاضر مراحل نصب آن طی می‌شود.  

وی عملکرد مجموعه را نسبت به سال‌های 1402-1401 قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: عملکرد مجموعه نسبت به سال‌های قبل بهتر شده اما چرخه‌ی تولید هرگز نباید از گردش خود جا بماند در واقع چرخه‌ی تولید همانند دوچرخه سواری است که نباید دست از تلاش برای رسیدن به مقصد بردارد.

اشتغال‌زایی

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت مانتا (ماکارونی سمیرا) در خصوص میزان اشتغال‌زایی افزود: مجموعه از نظر میزان اشتغال‌زایی در شرایط خوبی قرار دارد ولی با راه‌اندازی و نصب خط تولیدی جدید، این میزان تقریبا 2/5  الی 3 برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

صادرات

نوری‌نسب شرح داد: عمده‌ی محصولات ما معمولا به کشورهای عراق و افغانستان صادر می‌شود. البته ناگفته نماند کشورهای سوریه، آفریقا، امارات هم بازارهای هدف صادرات ماکارونی هستند. همین‌طور تجاری از  پاکستان نیز با حضور در این نمایشگاه خواهان شکل‌گیری همکاری در بحث صادرات بودند.

وی ادامه داد: در بحث صادرات با توجه به اثرات تحریم بانک‌ها بر اقتصاد و سیستم بانکی، تولید‌کننده متاسفانه می‌بایست در هر شرایطی به روند تولید ادامه دهد تا چرخه‌ی تولید از حرکت باز نماند.

نوری‌نسب در پایان افزود: اگر مجموعه و آحاد افراد در بخش خصوصی و نیز دولتی با تصمیم‌گیری و همکاری، درست قدم برداریم قطعا پیروز خواهیم شد.

لینک ماکارونی سمیرا: https://samiramacaron.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز