خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر توسعه و مدیریت بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران:

واگذاری بندر ماهیگیری کیاشهر به سازمان شیلات

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۹۰۹

مدیر کل دفتر توسعه و مدیریت بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران، گفت: با واگذاری مجدد بندر ماهیگیری کیاشهر به سازمان شیلات ایران، بندر شیلاتی کیاشهر به کانون اقتصادی پُر رونقی در ساحل دریای خزر تبدیل می‌شود که محور اصلی فعالیت‌های آن شیلات خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، الیاس واحدی در خصوص بندر ماهیگیری کیاشهر اظهارداشت: فعالیت بندر ماهیگیری کیاشهر به دلیل بسته شدن دهانه کانال ورودی تعطیل شده بود.

مدیر‌کل دفتر توسعه و مدیریت بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران با اشاره به اینکه این بندر همچنین  در یک دوره‌ای به سازمان بنادر و دریانوردی واگذار شده بود، تصریح کرد: با مصوبه دولت این بندر دوباره به شیلات بازگردانده شده است.

وی خاطرنشان ساخت: سازمان شیلات ایران قصد دارد با رفع مشکلات فیزیکی این بندر، آن را تبدیل به یک بندر شیلاتی جامع با قابلیت بهره برداری صیادی ویژه صید کیلکا، آبزی پروری جهت پشتیبانی مزارع پرورش ماهی در دریا و گردشگری دریایی و شیلاتی کند.

واحدی بیان داشت:  با توجه به اینکه ردیف اعتبار دولتی برای راه اندازی دوباره این بندر وجود ندارد و نیز با توجه به سیاست شیلات مبنی بر کاهش بار مالی دولت و جذب سرمایه گذاری بخش‌های غیر‌دولتی‌؛ راه اندازی این بندر با سه کاربری یاد شده با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دنبال خواهد شد.

این مقام مسئول در سازمان شیلات ایران، عنوان کرد: بخشی از فرآیند قانونی در این خصوص توسط شیلات استان گیلان انجام شده و پیش‌بینی می‌شود در صورت تحقق این امر، بندر شیلاتی کیاشهر به کانون اقتصادی پُر رونقی در ساحل دریای خزر تبدیل شود که محور اصلی فعالیت‌های آن شیلات خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز