خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر زنجان خبرداد؛

کشف بیش از 9 کیلو تریاک از زاپاس پراید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۴۵۰

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان در پی عملیات مشترک با پلیس گیلان از کشف مقدار 9 کیلو و 710 گرم تریاک از زاپاس سواری پراید خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سرهنگ بابائی، امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی هم افزایی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با پلیس گیلان، انتقال مواد مخدر از جنوب کشور در محورهای مواصلاتی استان محرز و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان، افزود: در این راستا با تشکیل 4 اکیپ عملیاتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پایش خودروهای عبوری در محور زنجان – قزوین به صورت نامحسوس انجام شد.

سرهنگ بابائی، ادامه داد: با تلاش ماموران یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری پژو پارس متعلق به قاچاقچیان مواد توقیف که در بازرسی از خودرو پراید مقدار 9 کیلو و710 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از زاپاس خودرو کشف گردید که از این مقدار قدرالسهم پلیس زنجان 4 کیلو و 855 گرم ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در پایان، تصریح کرد: با دستور مقام قضائی دو نفر قاچاقچی مواد  روانه زندان شده و هر دو خودرو متعلق به سوداگران مرگ به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز