خبرگزاری کار ایران

تجمع آتش‌نشان‌های اصفهان مقابل استانداری/ "مزایای سخت و زیان‌آور" حق ماست!

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۷۱۴

آتش‌نشان‌های اصفهان با تجمع مقابل استانداری خواستار برقراری مزایای سخت و زیان‌آور شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز جمعی از آتش‌نشانان اصفهان با تجمع مقابل استانداری، اعتراض خود را نسبت به شرایط شغلی نشان دادند.

آتش‌نشانی جزو مشاغل سخت و زیان‌آور است و بایستی مزایای مشاغل سخت و زیان‌آور ازجمله سختی کار و بازنشستگی پیش از موعد شامل آتش‌نشانان شود. این در حالیست که آتش‌نشانان اصفهان می‌گویند: علیرغم مطالبه‌گری بسیار هنوز سختی کار برای ما لحاظ نشده است.

این آتش‌نشانان با اشاره به ماده ۶ قانون تامین اجتماعی درخواست دارند که همه رده‌های شغل آتش‌نشانی، سخت و زیان‌آور محسوب شود.

حاضران در تجمع مقابل استانداری می‌گویند: در بسیاری از شهرها ازجمله شهرهای استان اصفهان، آتش‌نشان‌ها مشمول آیین‌نامه‌ی سخت و زیان‌آور هستند اما در مورد آتش‌نشان‌های اصفهان این حق قانونی تا امروز برقرار نشده است.

آنها از استانداری اصفهان درخواست دارند به شهرداری برای اجرای قانون فشار بیاورد تا حق آتش‌نشان‌ها که شغل‌شان خطرات جانی بسیار دارد، بیش از این تضییع نشود.

در طول سال جاری، آتش‌نشان‌های اصفهان چندین بار در اعتراض به عدم رعایت قانون تجمع اعتراضی برگزار کرده‌اند اما تا امروز نتوانسته‌اند به حق و حقوق قانونی خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز