خبرگزاری کار ایران

نامه جمعی از بازنشستگان کشوری به وزیر کار/ اموال ما را به ثمن بخس نفروشید!

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۰۲۱

بازنشستگان کشوری در نامه به وزیر کار از مزایده شرکت‌های زیرمجموعه صندوق کشوری انتقاد کرده و اعلام کردند باید سرمایه‌های بازنشستگان حفظ و صیانت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تلاش برای واگذاری اموال صندوق بازنشستگی کشوری ازجمله کارخانه تن بندرعباس، بازنشستگان کشوری را برآن داشته به وزیر کار نامه بنویسند؛ آنها در نامه از دادستانی خوزستان برای لغو مزایده‌های فروش کارخانه‌ها قدردانی کرده‌اند.

در این نامه آمده است: بازهم سخن از زد و بند و به ثمن بخس فروختن اموال حدود ۱.۵  میلیون بازنشسته کشوری و آن هم شامل فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس و یا به عبارتی نخستین کارخانه کنسرو ماهی با قیمت غیر واقعی که با اطلاع‌رسانی بموقع همکاران دلسوز به جناب مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و توقفِ مزایده کاملا خسارت بار، همه چیز فعلاً متوقف شد. صحبت از فروش ۹۷/۷۹ درصد سهام شرکت مجتمع طیور فارس که معادل ۱۹/۴۵۸/۹۹۸ سهم از کل سهام نخستین کارخانه تن ماهی کشور با قدمت ۶۰ ساله با زیر بنای ۹۷۶۶۶ متر مربع و ظرفیت ۵۴ میلیون قوطی کنسرو در سال است که دادستان استان هرمزگان جناب قهرمانی به موقع به داد بازنشستگان رسیدند و به منظور جلوگیری از تضییع اموال عمومی، بلافاصله متوقف گردید.

آنها از وزیر کار درخواست کرده‌اند تلاش برای واگذاری اموال بازنشستگان به ثمن بخس متوقف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز