خبرگزاری کار ایران

نخستین کارخانه کنسرو ماهی با قیمت غیرواقعی فروخته نمی‌شود/ رضایت ۱۸۰ خانواده کارگری در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۹۶۶

با توقف مزایده فروش کارخانه ماهی تن بندرعباس، کارگران این کارخانه آرامش خود را بازیافتند.

کارگران کارخانه ماهی تن بندرعباس در تماس با خبرنگار ایلنا، از توقف مزایده برای فروش کارخانه ابراز خرسندی کردند.

این کارگران می‌گویند: ۱۸۰ خانواده کارگری از این کارخانه نان می‌برند و نباید معاش این خانواده‌ها با تصمیمات نادرست در معرض خطر قرار بگیرد.

کارگران تن بندرعباس با تاکید بر اینکه در همه خصوصی‌سازی‌ها کارگران متضرر اصلی هستند، از غیرواقعی بودن قیمت فروش کارخانه نیز خبر دادند و اعلام کردند که از دادستانی کمال تشکر را دارند.

آنها درخواست دارند واگذاری کارخانه برای همیشه ملغی شود و دیگر مقامات قضایی اجازه ندهند که امنیت شغلی و معاش کارگران به مخاطره بیفتد.

از قرار معلوم، فروش کارخانه تن بندرعباس با قیمت غیرواقعی به دستور دادستان لغو شده است. مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در این رابطه گفته است: باتوجه به وصول گزارشات متعدد و درخواست‌های مکرر مردم و کارگران شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس در خصوص جلوگیری از فروش کل سهام این شرکت در مزایده و براساس بازدید به عمل آمده از این کارخانه، بررسی اسناد و مدارک موجود و همچنین سوابق این شرکت که با قدمتی شصت ساله، به عنوان نخستین کارخانه تولید کنسرو تن ماهی کشور و منطقه خلیج فارس به فعالیت مشغول است، به منظور جلوگیری از هرگونه اخلال در روند تولید این شرکت معتبر با دستور قضایی روند فروش و مزایده این شرکت متوقف شد.

وی با اعلام اینکه کارخانه کنسرو تن ماهی بندرعباس با زیربنای ۹۷۶۶۶ مترمربع و ظرفیت تولید ۵۴ میلیون قوطی کنسرو در سال، از بزرگترین واحدهای تولید کننده کنسرو ماهی و همچنین جزو واحدهای فعال صادرکننده محصولات دریایی و کنسروی به خارج از کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: این کارخانه سهم قابل توجهی از تولید و بازار کنسرو ماهی در کشور را به خود اختصاص داده است و بررسی اسناد و مدارک مربوط به مزایده عمومی فروش کل سهام این شرکت، طبق نظر کارشناسی اولیه، بیانگر عدم دقت و توجه لازم در تعیین ارزش واقعی این سرمایه بزرگ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز