خبرگزاری کار ایران

در جوابیه دبیر سندیکای نیشکر هفت‌تپه مطرح شد؛

IUF مرا به صورت قانونی انتخاب کرده است/ سندیکای نیشکرهفت تپه هیچ فعالیتی در دنیای مجازی ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۰۳۶

فریدون نیکوفرد در تکذیبیه‌ای، بیانیه سندیکای نیشکر هفت‌تپه علیه خودش را تکذیب کرد.

در روزهای گذشته خبری در ایلنا منتشر شد که در آن، نمایندگی فریدون نیکوفرد از جانب IUF از سوی سندیکای نیشکر هفت‌تپه مورد اعتراض قرار گرفته بود.

فریدون نیکوفرد (دبیر سندیکای نیشکر هفت‌تپه) در این رابطه تکذیبیه‌ای ارسال کرده است که متن کامل آن به شرح زیر است: در تاریخ ۸۱/۳/۹۹ مطلبی در خبرگزاری ایلنا درخصوص جوابیه سندیکای نیشکرهفت تپه به کنفدراسیون مواد و غذای (ای یو اف) منتشر شده است که درخصوص نمایندگی بنده از طرف آن کنفدراسیون در دادگاه اسدبیگی مدیرعامل نیشکر هفت تپه می‌باشد، خواهشمند است طبق قانون مطبوعات جوابیه بنده را در خصوص این کانال کذایی و غیرواقعی منتشر نمائید. اولا سندیکای نیشکرهفت تپه هیچگونه فعالیتی در دنیای مجازی ندارد و کانال مذکور توسط افراد مجهول‌الهویه مدیریت شده و اعضائ هیات مدیره سندیکا از تاسیس آن بی‌اطلاع هستند و دخل و تصرفی در آن ندارند و طی نامه‌ای به دادستانی شوش این موضوع را اعلام کرده و خواهان برخورد با عوامل آن هستند (سندموجود است).

ضمن اینکه بنده و رخشان تنها اعضای شاغل سندیکا بوده و طبق نظر ای یو اف فقط افراد شاغل را به رسمیت می‌شناسد چون دارای منافع در شرکت مذکور هستند و آنها چون حقوق بگیر شرکت نیشکر هستند و طبعا می‌بایست درخصوص پرداخت نشدن حقوقشان اعتراض کنند. بنده طی یک پروسه قانونی و توسط مجمع با بالاترین رای ممکنه (حدود۹۸ درصد) منتخب کارگران شدم و طبق اساسنامه مجمع صلاحیت دارد که درخصوص عضویت بنده در هیات مدیره تصمیم گیری کند نه اعضائ هیات مدیره. ضمن اینکه بعد از مجمع اول هنوز مجمعی برگزار نشده است. درمورد تماس با ای یو اف بنده و آقای رخشان با آن کنفدراسیون در تماس هستیم و این یک امر قانونی است چون بنده به عنوان بالاترین مقام سندیکا و آقای رخشان نیز عضو شاغل است. ظاهرا تنظیم‌کنندگان مجهول‌الهویه متن تحت نام سندیکا می‌بایست متوجه این موضوع باشند که بنده به عنوان نماینده آن کنفدراسیون در جلسه دادگاه انتخاب شدم نه از طرف سندیکا؛ به نظر می‌رسد هدف تخریب است تا جوابیه صادر کردن.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز