خبرگزاری کار ایران

شماره ۲۳۱ هفته نامه آتیه نو منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۸۲۹

شماره جدید هفته نامه آتیه نو، شنبه ۱۷ خرداد در شانزده صفحه منتشر شد.

به گزارش ایلنا، «زاگرس دلش دود است و به هوا رفت»؛ عنوان گزارش اصلی این شماره است که به ماجرای آتش سوزی میپردازد که از بهبهان در استان خوزستان شروع و چون به موقع مهار نشد به ارتفاعات رسید و در پیش چشمان زاگرس نشینان حدود 500 هکتار از جنگل را طعمه حریق کرد.

گزارش تفصیلی از سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان اصفهان، گفت و گو با فرشاد اسماعیلی، حقوقدان و پژوهشگر حقوق کار و رفاه درباره الزامات حقوقی قوای سه گانه برای بالندگی بیشتر سازمان تامین اجتماعی، گزارشی برای مرور تاریخی تبعیض در جامعه آمریکا با نگاه به ریشه‌های اجتماعی آشوب‌های اخیر این کشور، گفتگو با دکتر حسن کیا، وکیل و مدرس دانشگاه درباره بررسی حادثه تلخ قتل رومینا، گزارشی تصویری از انجام مستمر تست‌های کرونا در تمرینات تیم‌های لیگ برتر فوتبال و گفت‌وگو با ارسلان کامکار، موسیقدان نام آشنای کشور و گزارش برای بررسی برگزاری کنسرت‌های آنلاین در دوران فراگیری ویروس کرونا از جمله مطالب این شماره است‌.

«لبخندی که محو شد» یادمانی است برای حسن توفیق کارکاتوریست و مدیر مسئول نشریه فکاهی و طنز توفیق؛ سفر به مشهد و گفت و گو با مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی درباره بحران کرونا در شهری که اقتصادش به گردشگری وابسته است نیز از پروند‌های خواندنی این هفته است.

سر مقاله این شماره به قلم فیاض زاهد استاد دانشگاه و مشاور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی است که درباره لزوم اجتماعی کردن سیاستگذاری‌ها و ایجاد امکان گفتوگوی مستقیم با گروههای مخاطب سازمان است.

همچنین امیرعلی ابوالفتح، علی فیروزی، هادی کیا دلیری، فریبرز غیبی، محمدهادی سبحانیان، سجاد برخورداری، غلامعلی علمشاهی و شهلا کاظمی‌پور دیگر یادداشت‌های این شماره را نوشته‌اند.

 «آتیه نو»، به صاحب امتیازی موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه وابسته به سازمان تامین اجتماعی، نخستین هفته نامه تخصصی رفاه و تامین اجتماعی شنبه‌ها منتشر می‌شود و مخاطبان می‌توانند علاوه بر نسخه چاپی، از طریق وبسایت http://atiyehno.ir به صورت آنلاین این نشریه را مطالعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز