خبرگزاری کار ایران

دومین روز از اعتراض کارگران پتروشیمی اروند به حجمی شدن قراردادها/ مدیرعامل: به مدیران شرکت سفارش کردم پروژه‌های جدید تعریف کنند

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۵۱۷

اعتراض کارگران بخش‌های تعمیرات و خدمات پتروشیمی اروند، امروز (دوشنبه/ ۱۴ بهمن ماه) وارد دومین روز خود شد.

به گزارش ایلنا، اعتراض کارگران بخش‌های تعمیرات و خدمات پتروشیمی اروند که از روز گذشته آغاز شده است، امروز هم ادامه یافت و وارد دومین روز خود شد. 

این کارگران به حجمی شدن قراردادهای پیمانکارانی که با آنها کار می‌کنند، معترض هستند و تاکید دارند که حجمی شدن قرارداد پیمانکاران ناقض امنیت شغلی آنهاست و باید لغو شود. 

در همین حال کارگران واحد تعمیرات که زیرنظر شرکت پیمانکاری «رامپکو» کار می‌کنند به رعایت نشدن حق تخصص در تطبیق مشاغل در پتروشیمی اروند اعتراض دارند.  

روز گذشته مدیر امور اداری پتروشیمی اروند به کارگران گفت که حجمی شدن قراردادها صحت ندارد با این‌وجود «حسن نشان‌زاده» مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند به ایلنا گفت: حجمی شدن قراردادهای پیمانکاران انجام شده و جز قرارداد حجمی، قرارداد دیگری وجود ندارد. 

وی اطمینان داد که به دنبال حجمی شدن قراردادهای پیمانکاران هیچ‌یک از کارگران آنها تعدیل نمی‌شوند چراکه خود او بیشتر از همه دغدغه امنیت شغلی کارگران را دارد. 

نشان‌زاده همچنین گفت: به مدیران شرکت سفارش کرده‌ام که پروژه‌های جدید تعریف کنند تا هیچ کارگری بیکار نباشد چراکه در این شرایط اقتصادی نباید فردی را بیکار کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز