خبرگزاری کار ایران

فعال صنفی پرستاران:

سر پرستاران را با قاصدک و شاپرک گرم نکنید! / فقط قانون را اجرا کنید

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۰۷۷

یک فعال صنفی پرستاران تاکید می‌کند خواسته‌ی جامعه‌ی پرستاری فقط اجرای قانون است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اشرف رحمان پناه (فعال صنفی پرستاران) می‌گوید: این روزها مطابق وعده‌های قبل روز پرستاری، جنب و جوش‌هایی دیده می‌شود که اگرچه نتیجه آن در پرده از ابهام است اما امیدواریم این بار به وعده‌هایی که داده‌اند، عمل کنند.

وی ادامه می‌دهد: به نظر می‌آید که قصد و نیت آن است که قاصدک را با عنوانی دیگر و با نگاه دیگری اجرا کنند چراکه نادیده گرفتن حق قانونی و مزد قانونی اضافه‌کار همکاران طبق اشل‌های حقوقی افراد و تسخیر منابع مالی اضافه‌کاری و ادغام با حق‌السهم کارانه همکاران که به ناحق توسط معاون وقت پرستاری و درمان وزارت بهداشت و درمان سالهای 93و94 در قالب قاصدک صورت گرفت، باعث نابودی حقوق حقه همکاران شد.

این فعال صنفی پرستاران تاکید می‌کند: امروز هم ظاهرا همین فرآیند را می‌خواهند به شکلی دیگر و به نامی دیگر عملیاتی کنند تا جامعه پرستاری را سرگرم اجرا کنند و پرستاران بالاخره فراموش کنند که قانونی دارند و حق و حقوقی و تعرفه‌ای؛ این درحالیست که خواسته‌ی جامعه‌ی پرستاری فقط اجرای قانون است و لاغیر.

رحمان‌پناه در ادامه خطاب به مقامات وزارت بهداشت می‌گوید: سر جامعه‌ی پرستاری را با شیره‌های قاصدک و شاپرک و عملکرد و کیس متد و ...... گرم نکنید. ما خواستار اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری بعد از سیزده سال هستیم؛ هر طرح دیگری که بخواهد جامعه را معطل کند و نتیجه‌ای نداشته باشد، مطلوب ما نیست؛ لطفا فقط و فقط قانون را اجرا کنید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز