خبرگزاری کار ایران

عدم بازگشت به کار ۶۰۰ نفر از کارگران فولادین ذوب آمل/ رئیس سازمان صمت مازندران: تا پایان سال همه کارگران به کار بازمی‌گردند

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۷۳۳

بیش از ۶۰۰ نفر از کارگران فولادین ذوب آمل(فذا) هنوز حکم بازگشت به کار دریافت نکرده‌اند.

کارگران فولادین ذوب آمل در تماس با خبرنگار ایلنا، از تداوم عدم بازگشت به کار بیش از ۶۰۰ نفر از کارگران ابراز نگرانی کردند.

به گفته آنها؛ تعدادی از همکارانشان طی روزهای گذشته به کار بازگشته‌اند و اخیراً در بخش فراصنعت، زیر مجموعه هلدینگ فولادین ذوب آمل حدود ۳۰ تا ۴۰ نفر مشغول به کار شده‌اند اما هنوز تماسی از سوی شرکت برای بازگشت به کار بیش از ۶۰۰ کارگر صورت نگرفته است. این درحالی است که تعدادی از کارگران شغل جدید یافته‌اند اما برخی هنوز بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

حسینقلی قوانلو (رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران) در این خصوص به ایلنا گفت: تاکنون از بین کارگران اخراجی فولادین ذوب آمل(فذا) ۷۲۰ نفر مجدداً مشغول به کار شده‌اند. فولادین ذوب آمل نزدیک به ۱۶۰۰ کارگر دارد که به علت مشکلاتی که با ایران خودرو در عقد قراردادها و فروش محصولات داشت، تعدادی را اخراج کرده بود. البته نزدیک به ۱۴۰۰ کارگر واقع در شهرک صنعتی آمل مشغول به کار بوده‌اند که بعد از گذشت دو ماه و نیم ۷۲۰ نفر مجدداً به کار بازگشتند.

وی افزود: خوشبختانه ایران‌خودرو توانسته تولیدات خود را از روزانه ۸۰۰ دستگاه به ۲ هزار دستگاه برساند و همین امر در بهبود برخی از مشکلات فولادین ذوب آمل موثر بوده است.

وی با بیان اینکه سفارشات ایران‌خودرو به فولادین ذوب آمل به دو برابر قبل رسیده است، گفت: ما امیدواریم اگر شرایط به همین منوال پیش برود تا پایان سال همه کارگران را به کار بازگردانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز