خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران نی‌بُر هفت‌تپه/ فقط برایمان بیمه می‌پردازند!

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۵۲۶

کارگران نی‌بر هفت‌تپه در اعتراض به وضعیت بد معیشتی دست به تجمع زدند.

کارگران نی‌برِ مجتمع نیشکر هفت‌‌تپه در تماس با خبرنگار ایلنا از تجمع صنفی امروز صبح خود خبر دادند.

این کارگران می‌گویند: هر کدام از ما ۲۵ یا ۳۰ سال سابقه کار در این مجتمع داریم؛ از برج ۳ و ۴ حقوق طلب داریم؛ به اداره کار شکایت کردیم و قرار بود رای به نفع ما صادر کنند.

این کارگران با بیان اینکه برج ۷ و ۸ و ۹ را دستمزد طلب داریم، می‌گویند: شرکت را به‌روزرسانی کردند اما می‌گویند دیگر به نی‌برها حقوق نمی‌دهیم؛ به ما گفتند بروید سراغ کار دیگر؛ کشاورزی و دامداری یا مسافرکشی؛ این در حالیست که ما سالها در این مجتمع کار کرده‌ایم اما حالا ما را بازی نمی‌دهند؛ می‌گویند دیگر نمی‌خواهیم کار کنید!

کارگران مدعی هستند که همه جا رفته‌اند و به همه ارگان‌های مربوطه مراجعه کرده‌اند.

کارگران نی بر اضافه می‌کنند: حقوق ما سه میلیون تومان است؛ از مزایای مزدی ما زدند و کار را به پیمانکار دادند؛ ما اکثریت غیربومی هستیم یک عده جزئی بومی داریم؛ الان فقط بیمه ما را واریز می‌کنند اما حقوق نمی‌دهند. می‌خواهند همینطور حق بیمه‌ی ما را بپردازند تا ما بازنشست شویم.

این کارگران که تعداد آنها ۱۰۵ نفر است، خواستار روشن شدن اوضاع شغلی خود هستند و می‌گویند: با این وضعیت چگونه می‌توانیم زندگی کنیم!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز