خبرگزاری کار ایران

درد دل‌های یک کارگر شهرداری مریوان:

پاهای پسرم تاول زد اما هیچ نگفت/ حتی نان خالی در سفره نداریم!

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۴۶۵

یک کارگر شهرداری مریوان از دردهای خود و همکارانش می‌گوید؛ از اینکه قادر به تامین نیازهای زندگی خانواده نیست و از این نظر رنج بسیار می‌برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران شهرداری مریوان هشت ماه است که حقوق نگرفته‌اند؛ آنها بعد از اعتراضات مکرر و مراجعات پی‌درپی به مقامات، حالا در انتظار التفات استانداری هستند؛ هفته پیش استاندار کردستان به این کارگران وعده داد که مطالبات پرداخت می‌شود.

یکی از این سیصد کارگر در تماس با ایلنا از دردهای زندگی‌اش می‌گوید: «من پاکبان هستم و کوچه‌ها را جارو می‌زنم؛ پسرم مدرسه می‌رود؛ مدتهاست که کفش‌اش پاره شده و پول ندارم کفش نو برایش بخرم؛ چند روز پیش یکی از همسایه‌ها یک جفت کفش به او داد؛ امروز که از سر کار آمدم، پاهای پسرم از زیر پتو بیرون بود؛ دیدم پاهایش تاول زده؛ کفش همسایه تنگ بوده و فرزندم چون نمی‌خواسته من را ناراحت کند، چیزی نگفته...»

این کارگر از شرایط به شدت ناراضی‌ست: حتی نان خالی هم نداریم بخریم؛ بعد 8 ماه از کجا بیاوریم؟!

کارگران شهرداری مریوان می‌گویند: ما و کارمندان شهرداری که ماه‌هاست حقوق نگرفته‌ایم، توقع نداریم همه هشت ماه را یکجا بپردازند، اما حداقل دو ماه یا سه ماه از حقوق‌مان را بدهند که بتوانیم اجاره خانه عقب‌افتاده را بدهیم و قرض‌هایمان را سبک کنیم.

این کارگران منتظر هستند استاندار به وعده‌هایش عمل کند: گفته بودند ظرف چند روز حقوق‌ها را می‌پردازند؛ خدا کند چند روز به یک هفته و چند هفته نکشد؛ ما منتظریم امروز یا فردا حداقل بخشی از مطالبات‌مان را بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز