خبرگزاری کار ایران

برای کارگران هفت تپه قرار منع تعقیب صادر شد/ امیدواری برای مختومه شدن سایر پرونده‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۵۳۷

شعبه ۱۰۲ کیفری دادگاه شهرستان شوش دانیال برای ۶ نفر از کارگران مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت تپه قرار منع تعقیب صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بر اساس ابلاغ شعبه ۱۰۲ کیفری دادگاه شوش دانیال، برای  ۶ نفر از کارگران مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت تپه قرار منع تعقیب صادر شد. 

این کارگران، «محمد خنیفر» «ابراهیم عباسی منجزی» «یوسف بهمئی» «محمود خدایی» «ایمان خضری» و «مسلم چشمه خاور» نام دارند و ابلاغ احکام به دست آنها رسیده است. 

کارفرمای شرکت هفت‌تپه به عنوان شاکی این کارگران، ۲۰ روز مهلت دارد تا به حکم صادر شده اعتراض کند؛ از این رو منع تعقیب قطعی نیست. 

در حال حاضر برای تعدادی از کارگران هفت‌تپه، پرونده‌هایی در شعب قضاییِ شهرستان‌های اهواز و شوش مفتوح است؛ از جمله در شعبه ۵ دادیاری شوش، شعبه دوم بازپرسی شوش و شعبه ۱۶ دادگاه تجدیدنظر اهواز.

در روزهای گذشته شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران برای محمد خنیفر و اسماعیل بخشی حکم ۵ سال حبس قابل اجرا را صادر کرد. سایر محکومان پرونده اعتراضات کارگری هفت‌تپه مانند «سپیده قلیان» هم به ۵ سال حبس قابل اجرا محکوم شدند. 

کارگران هفت تپه در تماس با ایلنا، اظهار امیدواری کردند که دستگاه قضایی با رافت اسلامی پرونده‌های دیگر را هم مختومه اعلام کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز