خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد:

اعزام ۱۱ تیم کارگری لرستان به مسابقات قهرمانی کشور

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۵۵۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اعزام ۱۱ تیم کارگری استان به مسابقات قهرمانی کشور، گفت: بابت اعزام تیم‌ها مبلغی از وزارتخانه دریافت نکردیم.

به گزارش ایلنا از لرستان، علی آشتاب در مجمع عمومی سالیانه عادی هیات ورزشی کارگری استان که در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: اگر دنبال حفظ سلامت نیروی کار در جامعه کارگری هستیم باید توسعه برنامه‌های ورزشی را داشته باشیم.

وی با اشاره به ای‎که اگر دنبال یک تولید کیفی، مرغوب و قابل عرضه در بازار مصرف هستیم باید برنامه‎های ورزشی داشته باشیم، عنوان کرد: اگر دنبال رشد معنویت در بنگاه‎های اقتصادی، کاهش قیمت تمام شده محصول و خدمت هستیم باید آن‎را در یک جسم سالم جست‎وجو کنیم.

آشتاب با اشاره به این‎که ما امکانات ورزشی خود را در اختیار مردم قرار داده و به نوعی همکار و همیار جامعه ورزشی استان هستیم، تصریح کرد: حتی عرصه‎هایی که توسط حوزه ورزشی انجام می‎شود از امکانات ما استفاده می‎کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‎که صیانت از این امکانات و تشکیلات به خوبی انجام می‎شود، ادامه داد: توسعه امکانات ورزشی جامعه کارگری در دستور کار ما قرار دارد؛ در حال ساخت استخر در شهرستان‎های دورود و الیگودرز هستیم و در تمام شهرستان‎ها مجموعه فرهنگی ورزشی داریم.

وی تأکید کرد: هرچه بتوانیم امکانات را گسترش دهیم طبیعتاً به ارتقاء سطح سلامت در جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاون‎گران کمک کرده‎ایم.

آشتاب با اشاره به اعزام ۱۱ تیم کارگری استان به مسابقات قهرمانی کشور، بیان کرد: بابت اعزام تیم‎ها مبلغی از وزارتخانه دریافت نکردیم، لرستان مؤسسات اقتصادی بزرگی که بتوانند اسپانسر تیم‎ها باشند و آن‎ها را حمایت کنند ندارد.

وی افزود: بیش‎از ۹۸ درصد اعتباراتی که از ناحیه ورزش تأمین می‎شود از ناحیه عملکرد تیم‎ها و مجموعه‎های فرهنگی ورزشی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: امروز در رشته‎های مختلف ورزشی قهرمانان خوبی شناسایی شده‎اند و برای اولین بار در طول تاریخ ورزش استان و کشور در حوزه ورزش بانوان دو قهرمان ملی داشتیم.

وی با بیان این‎که امروز خروجی زحمات استان به بار نشسته است، عنوان کرد: رفت و آمدهای ورزشی بین بنگاه‎های اقتصادی می‎تواند باعث مودت و دوستی بیشتر و ادامه موفقیت‎ها شود که در این حوزه بیش‎از ۳۰ مسابقه برگزار شده‎است.

آشتاب با اشاره به این‎که توجه به ورزش‎های گروهی مانند پیاده‎روی‎های خانوادگی مدنظر ماست، ادامه داد: در زمینه پُر کردن اوقات فراغت فرزندان کارکنان، مجموعه‎های ورزشی کارگری، یکی‎از امکانات خوبی بود که آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و ورزش کارگری ما از آن استفاده می‎کنند.

این مسئول با بیان اینکه مجموعه‎هایی که در دست ساخت داریم و مجموعه‎های تکمیل شده دچار فرسودگی و استهلاک شده‎اند، تصریح کرد: برای رفع مشکلات به تأمین اعتبار نیاز داریم، استخر مجتمع فرهنگی ما در شهرستان الیگودرز بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد برای تکمیل اعتبارات به شکل قطره چکانی تزریق می‎شود و بسیار کم است و آنقدر ساخت و اتمام پروژه‎ها طول می‎کشد که در زمان بهره‎برداری آن کارآیی لازم را ندارند.

انتهای پیام/
رضا آتشکار
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز