خبرگزاری کار ایران

قطعه‌ای از آلبوم «تهران مریخ» اثر «دوئت لیرا»+صوت

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۳۵۸

گروه موسیقی «دوئت لیرا» به تازگی یکی از آثار آلبوم «تهران مریخ» را منتشر کرده است. نام قطعه منتشر شده «تریوی زمستانی» نام دارد و آرش هژیر آزاد آهنگسازی آن را به عهده داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گروه موسیقی «دوئت لیرا» به تازگی یکی از قطعات آلبوم «تهران مریخ» را منتشر کرده است.

نام اثر منتشر شده از «دوئت لیرا»، «تریوی زمستانی» نام دارد و آرش هژیر آزاد آهنگساز آن است.

هژیرآزاد علاوه بر آهنگسازی نوازنده پیانو نیز بوده و از دیگر عوامل این اثر می‌توان به یگانه حسینی‌نیا (نوازنده ویلون) و مهیار طهماسبی( نوازنده ویلونسل) اشاره کرد.

«تهران مریخ» جدیدترین آلبوم «دوئت لیرا» است. این اثر مجموعه‌ای از هم نوازی‌های بی‌کلام پیانو و ویولن است. آهنگساز در این آلبوم از موسیقی نیوایج، کلاسیک، مدرن و جاز گذر کرده است.

خالقان این اثر در یادداشتی خودمانی که روی جلد آلبوم آمده، نوشته‌‌اند: «فضای آزاد موسیقی این قطعات، کاملاً ملهم از فضای موسیقی کلاسیک ولی به هیچ عنوان کلاسیک نیست. تلاشی است برای ساکت نبودن در برابر احساساتمون در نگاه به کیهان و هستی. بیان احساساتمون با دو ساز. باهمه خلوتی، سعی کردیم گفتگومون با شما، صادقانه و خالصانه باشه.»

«سفر میان ستاره‌ای» اثر «دوئت لیرا» را اینجا بشنوید و دانلود کنید؛

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز