خبرگزاری کار ایران

میان لحظه و خاک در گالری مژده

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۱۰۵

میان لحظه و خاک عصر جمعه در گالری مژده برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا، بابک حقی مجموعه تازه عکس‌هایش را عصر جمعه بیست و دوم آذر ماه در گالری مژده به تماشا می‌گذارد.

میان لحظه و خاک عنوان این نمایشگاه است که در آن هنرمند تاثیر جغرافیا بر بدن انسان از منظر فیزیکی و روحی را به تصویر کشیده است.

حقی در خصوص وجه تمایز این نمایشگاه با سایر آثارش گفت: عمده‌ترین تفاوت در آثار این نمایشگاه از منظر اجرایی است اما از نگاه مفهومی و فضای کار همان خط سیر همیشگی را دنبال می‌کند. من این بار فضاهای بیرونی را انتخاب کرده‌ام یعنی لوکیشن‌هایی را در یزد و کاشان برگزیدم که خیلی در ذهن من تاثیر داشتند. اغلب این فضاها مکان‌های رها شده یا قدیمی هستند اما آگاهانه از انتخاب مکان‌های تاریخی شناخته شده یا بازسازی شده پرهیز کردم زیرا بیشتر حس و حال رها شدگی این فضاها برای من جذابیت داشت از این نظر مناطقی را منتخب کردم که حضور انسان در آن پیداست اما بعد رها شده و الان یا رو به تخریب است و یا فاقد حضور انسانی ست در واقع جغرافیا در این مکان‌ها تغییر یافته است.

حقی خلق مجموعه‌های عکس «روزای روشن»، «آینه‌های زیر پا»،«خوان بر باغ بی برگی من»و «تئاتر» را در کارنامه هنری خود دارد.

عصر جمعه ۲۲ آذر ماه گالری مژده به نشانی سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان ۱۸ شرقی، پلاک۲۷ میزبان افتتاحیه نمایشگاه عکس بابک حقی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز