خبرگزاری کار ایران

نگارش پایانی فیلمنامه سریال "رعد و برق"/ سیل نوروز ۹۸ به روایت بهروز افخمی

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۶۷۷

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما از نگارش قسمت‌های پایانی سریال "رعد و برق" خبر داد و گفت: در حال حاضر نگارش فیلمنامه قسمت‌های پایانی مجموعه تلویزیونی "رعد و برق" که مربوط به سیل نوروز ۹۸ است، در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، مصطفی رضوانی با بیان این مطلب گفت: نگارش فیلمنامه قسمت‌های ابتدایی این سریال که مربوط به سیل استان‌های گلستان و لرستان است، پایان یافته و اکنون در حال ویرایش و اعمال اصلاحات است.

وی ادامه داد: این سریال که برای ماه رمضان ۱۳۹۹ شبکه پنج سیما آماده می‌شود، به زودی در مرحله پیش‌تولید قرار خواهد گرفت.

 وی یادآور شد: مجموعه تلویزیونی "رعد و برق" با طراحی و کارگردانی بهروز افخمی و تهیه‌کنندگی داود هاشمی روایت سیل نوروز ۹۸ و حماسه‌های رخ داده بعد از آن، برای ماه مبارک رمضان سال ۹۹ خواهد بود.

رضوانی توضیح داد: این اثر که در عین استراتژیک و ملی بودن، فضایی شیرین هم دارد با محوریت یک گروه جهادی در سه استان گلستان، خوزستان، لرستان تصویربرداری خواهد شد و با تحقیقات میدانی گسترده‌ای که توسط تیم محقق انجام شده است، قطعا ناگفته‌های شگفت‌آوری از اتفاقات و مجاهدت‌های رخ داده در مهار این رخداد طبیعی را برای مردم خواهد داشت.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما اضافه کرد: شروع تصویربرداری این سریال ۲۵ قسمتی  از ۲۰آذر و از استان گلستان خواهد بود و سه استان گلستان، خوزستان، لرستان" به عنوان لوکیشن‌های اصلی این سریال خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز