خبرگزاری کار ایران

«ترانه‌های مادر و کودک» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۶۵۰

آلبوم «ترانه‌های مادر و کودک»، ساخته سودابه سالم، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری «آوای ساز خورشید» منتشر شد.

به گزارش ایلنا، «ترانه‌های مادر و کودک» اثر جدیدی است  که در فضایی کودکانه و غنی از ترانه‌های نوازشگر، در قالب ۱۱ قطعه به عناوین «سلام سلام»، «دس دسی»، «لی لی لی لی حوضک»، «مشکی دوغی»، «اتل متل»، «بعبعی میگه بع بع»، «ماشین- اسب- سه چرخه»، «چک چک بارون»، «یه گربه بود»، «تق تق» و «لالایی» تولید و منتشر شده است. 

سودابه سالم که از چهره‌های شاخص فعال در زمینه موسیقی کودک است، پیش از این آثار متعددی از جمله مجموعه آلبوم‌های «بازی‌های آوازی» را منتشر کرده بود. 

سودابه سالم  درباره آلبوم جدیدش می‌گوید:

«مجموعه مادر و کودک برگرفته از ترانه‌های نوازش فرهنگ شفاهی کودکان ایران است. ترانه‌های ساخته‌شده حاصل سال‌ها کار آموزشی و پژوهشی است که در کلاس‌های مادر و کودک اجرا و نقد و بررسی شده و مورد استقبال مادران و کودکان عزیز قرار گرفته. در اجرای این اثر نسل‌های گوناگونی همکاری داشته‌اند از یک کودک نوزاد تا یک مادربزرگ هنرمند. در این اثر سعی شده که فضای صوتی تخیل‌برانگیز و باطراوت باشد.» 

هانا کامکار، اهدا مصلحی و گلناز نویدان از جمله خوانندگان این اثرند و از نوازندگان می‌توان از حسن مکانیکی، ریحانه حاجی‌محمدی، ابراهیم یساول‌زاده و مهرزاد اعظمی‌کیا نام برد. 

 آلبوم کودکانه «ترانه‌های مادر و کودک» اثر تازه سودابه سالم، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری آوای ساز خورشید راهی بازار موسیقی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز