خبرگزاری کار ایران

محمد موسوی خبر داد:

انتشار ۲۵۰ نوار منتشر نشده از محمدرضا شجریان و محمد موسوی/ من و شجریان اختلاف داشتیم اما قهر نبودیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۳۲۰

محمد موسوی (نوازنده پیشکسوت نی) می‌گوید: ۲۵۰ نوار ضبط شده با همراهی آقای شجریان دارم که هنوز منتشر نشده‌اند و با رضایت من منتشر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد موسوی (نوازنده نی) از انتشار آثار منتشر نشده محمدرضا شجریان خبر داد. 

 موسوی در گفتگوی تصویری درباره همکاری‌هایش با شجریان گفت: بعد از آلبوم «نوا، مرکب‌خوانی» اختلافی بین من و شجریان رخ داد و دیگر باهم برنامه‌ای اجرا نکردیم. البته در برخی محفل‌ها و بر سر مزار استادان بزرگ اجراهایی داشتیم اما قهری در میان نبود. 

او گفت: همه آلبوم «نوا، مرکب‌خوانی» را که در دسترس است، دوست دارند اما نوارهایی هست که اگر بیرون بیاید خواهید دید که «نوا و مرکب‌خوانی» در مقابل آن‌ها بسیار ضعیف است. من به اتفاق شجریان نوارهای بهتری را ضبط کرده‌ایم. 

موسوی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش گفت: ۲۵۰ نوار ضبط شده با همراهی آقای شجریان دارم که هنوز منتشر نشده‌اند و حال نیز نمی‌خواهم این موضوع را باز کنم، اما با آقای شجریان به جز برنامه‌های «گلها»، ۲۵۰ برنامه خصوصی ضبط کرده‌ایم و دلم می‌خواهد آن نوارها در آینده بیرون بیایند، اما با برنامه‌ای که من آن را تنظیم می‌کنم زیرا من نیز باید راضی باشم. 

محمد موسوی نوازنده نی است و در گروه استادان موسیقی ایران به سرپرستی فرامرز پایور عضویت داشته و در آثاری مانند «نوا و مرکب‌خوانی» و «سر عشق» با زنده‌یاد محمدرضا شجریان همکاری داشته است. 

محمد موسوی در دهه ۱۳۶۰، همکاری‌های متعددی با پرویز مشکاتیان و محمدرضا شجریان داشت که حاصل آن ضبط‌هایی خصوصی است که برخی از این آثار به انتشار رسیده است. او در دهه ۱۳۷۰ نیز با آواز شهرام ناظری و گروه استادان موسیقی ایران٬ آثاری را به اجرا و ضبط رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز