خبرگزاری کار ایران

توضیح اسماعیلی در خصوص پرونده رشوه ۶۵ میلیاردی:

مستندات ادعای میرسلیم به قوه قضاییه واصل شده و در حال رسیدگی است/ یک نماینده سابق بازداشت شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۴۲۴

سخنگوی قوه قضاییه، گفت: مدارک مرتبط با ادعای میرسلیم به قوه قضاییه ارسال شده و درحال رسیدگی این مسئله هستیم، رسیدگی‌ها به تازگی شروع شده و در همین رابطه یکی از نمایندگان سابق بازداشت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سخنگوی قوه قضاییه در ادامه درخصوص ادعای مطرح شده از سوی میرسلیم پیرامون رشوه ۶۵ میلیاردی در مجلس گذشته و ارسال مدارک آن به قوه قضاییه، گفت: درباره این ادعایی که ایشان مطرح کردند، مدارک مرتبط به قوه قضاییه ارسال شده و درحال رسیدگی به این مسئله هستیم، رسیدگی‌ها به تازگی شروع شده و در همین رابطه یکی از نمایندگان سابق بازداشت شده و در بازداشت است. اما هنوز آغاز کار است و هنوز ماهیت و جزئیات موضوع روشن نشده است و طبیعتاً تا زمانی که به جمع‌بندی کافی در ارتباط با یک موضوع نرسیم و نمی‌توانیم در این رابطه اطلاع‌رسانی داشته باشیم. اما مطمئن باشید که ما در رسیدگی‌‌ها به آنچه از گزارشات و تخلفات که به قوه قضاییه واصل می‌شود حتما نهایت دقت را خواهیم داشت و باز هم تاکید می‌کنیم که حتما مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی افزود: ریاست محترم قوه قضاییه هم اعلام کردند که ما پرونده زیر میز نداریم و همه پرونده‌هایی که به ما اعلام می‌شود روی میز است و رسیدگی می‌شود. منتها برای اعلام جزئیات پرونده نیاز به رسیدگی‌های قضایی است و بعد از رسیدگی هم نتایج اعلام خواهد شد. ما قبلا هم اعلام کردیم که موضوعی که هنوز نیاز به رسیدگی دارد و رسیدگی نشده است را افراد به جای آن که در رسانه به آن بپردازند به قوه قضاییه اعتماد کنند و مطمئن باشند که ما رسیدگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز