خبرگزاری کار ایران

محمودوند:

خصوصی‌سازی امروز دغدغه بنگاه‌های دولتی و غیردولتی شده است/ ناظران قانون خصوصی‌سازی باید دلسوز کارگران باشند

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۰۳۵

نماینده خرم‌آباد تاکید کرد: اجراکنندگان و ناظران قانون خصوصی سازی باید دلسوز کارگران باشند زیرا امروزه شاهد آسیب‌های متعددی از اجرای نادرست هستیم.

به گزارش ایلنا، مرتضی محمودوند در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۱۵مرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: امروزه مسئله خصوصی‌سازی به عنوان یکی از دغدغه‌های بنگاه‌های دولتی و غیردولتی محسوب می‌شود.

نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در واقع شاید خصوصی‌سازی در ظاهر مشکلاتی را برطرف کند اما در اجرای آن باید دقت جدی شود زیرا امروزه شاهد مشکلات متعددی در مجموعه‌های تولیدی هفت‌تپه، دشت مغان هستیم.اجراکنندگان و ناظران قانون خصوصی سازی باید دلسوز کارگران باشند زیرا امروزه شاهد آسیب‌های متعددی از اجرای نادرست هستیم.

وی همچنین در تذکر به وزیر بهداشت گفت: با توجه به صدور مجوز برگزاری کنکور به نظر می‌رسد باید در حوزه‌های انتخابیه بخش‌های خاصی برای دانش‌آموزانی که دچار مشکل ضعف در سیستم ایمنی بدن هستند پیش‌بینی شوند.

این نماینده مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: بنابراین رعایت دقیق پروتکل‌ها امری ضروری است و اگر سهل‌انگاری صورت گیرد مطمئنا کسی پاسخگو نیست به عنوان مثال کنکور دکترا برگزار شد اما شاهد هستیم مسائلی در این زمینه پیش آمد و مسئولین پاسخ قانع‌کننده‌ای نداشتند.

در ادامه قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس نیز در پاسخ به تذکر نماینده خرم آباد بر اجرای صحیح اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی سازی تأکید کرد و گفت: اجراکنندگان قانون باید دقت داشته باشند در سرمنشأ اجرای این اصل تخلفی صورت نگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز