خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان زندان‌ها:

زندانبانی یک علم پیشرفته با ظرایف پیچیده است/ آسیب‌های وارده به زندانیان نتیجه عملکرد اجزای مختلف جامعه است

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۹۸۹

رییس سازمان زندان‌ها گفت: بنا داریم با استفاده از حداکثر ظرفیت سازمان برای رفع مشکلات، تمام توان خود را به کار بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد مهدی حاج محمدی در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان زندان‌ها که صبح امروز با حضور محسنی اژه‌ای و اسماعیلی برگزار شد، گفت: ما مکلف به ایجاد تحول در حوزه‌های پیش رویمان هستیم. دو محور اصلاح و تربیت با مشارکت نهادهای مردمی بر پایه اقدامات عمیق و فرهنگی و حرفه‌آموزی و کسب و کار از رویکردهای مهم هستند و اقدامات ما باید براساس این دو موضوع باشد.

وی ادامه داد: برنامه تحولی با رویکردهای ذکر شده با کارشناسی دقیق پژوهشی در حال بررسی است که پس از تصویب رییس قوه قضاییه به سازمان زندان‌ها ابلاغ می‌شود.

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: زندان و آسیب‌های وارده به زندانیان و خانواده‌های آنها نتیجه عملکرد اجزای مختلف جامعه است و رفع آن نیازمند عزم جدی نهادهای مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی است. دولت و مجلس نیز باید در کنار قوه قضائیه به وظایف خود عمل کنند و نیازمند یاری همه خیرخواهان، نخبگان دانشگاهی و گروه‌های جهادی برای جامه عمل پوشاندن به این مهم هستیم و از همه آنها دعوت می‌کنم تا به ما در تحقق آن کمک کنند.

وی ادامه‌داد: دستیابی به هرگونه تحول مستلزم نیروی انسانی شایسته است. زندانبانی یک علم پیشرفته با ظرایف پیچیده است، سختی کار آنها را کسی نمی‌داند در ذهن بنده زندانبان یک پرستار مهربان، معلم دلسوز، نگهبانی توانا و هوشیار و مددکاری مشفق است و دل‌مشغولی‌اش کمک به زندانیان است. من خودم را زندانبان می‌دانم و به این موضوع افتخار می‌کنم. از مشکلات مانند کمبود منابع انسانی، کمبود منابع و اعتبارات و مشکلات پرسنل غافل نیستم و بنا داریم با استفاده از حداکثر ظرفیت سازمان برای رفع مشکلات توان خود را به کار بگیریم.

حاج محمدی تصریح کرد: رویکرد اصلاحی به معنای چشم‌پوشی از امنیت و اقتدار نیست و هر عاملی که باعث دوری از وظایف و ماموریت‌های ما شود، قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد: در قامت یک زندانبان دست همکارانم را در تمام نقاط ایران می‌فشارم و از زحمات دکتر جهانگیر تشکر می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز