خبرگزاری کار ایران

امیر نصیرزاده:

پایگاه وحدتی یکی از مهم‌ترین یگان‌های نیروی هوایی ارتش است

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۷۷۰

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر این که پایگاه وحدتی دزفول نقش بسزایی در تربیت و پرورش خلبانان دارد، گفت: آموزش های اصولی و با برنامه ریزی صحیح، موجب ارتقای توان رزمی نیرو می شود.

به گزارش ایلنا، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده هوایی ارتش، با حضور در پایگاه وحدتی دزفول، ضمن بازدید از مرکز بازآماد (اورهال) هواپیمای اف ۵، گردان نگهداری پهباد، گردان‌های ۴۱ تاکتیکی و ۴۳و۴۲۸ آموزشی، هواپیما اف ۵، میدان تیر پایگاه، شعبات ایگرس، اکسیژن، قرارگاه سربازی، منازل سازمانی، اماکن رفاهی و خدماتی تازه تأسیس این پایگاه را افتتاح کرد.

وی در جمع خلبانان و کارکنان فنی پایگاه شکاری وحدتی دزفول با بیان اینکه حضور در جمع شما کارکنان پروازی برای بنده مایه افتخار است، گفت: پایگاه وحدتی یکی از مهم‌ترین یگان‌های نیروی هوایی ارتش و از اولین‌ها در زمان دفاع مقدس بوده که شهدای گرانقدر و بزرگواری تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: پایگاه هوایی دزفول جز اولین یگان‌هایی بود که در تاریخ نیروی هوایی احداث شده و با فعالیت و پویایی که داشته باعث ایجاد انگیزه، شور و شوق در میان کارکنان این پایگاه شده است.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه پایگاه وحدتی در یکی از مهم‌ترین مناطق راهبردی و استراتژیک کشور واقع شده و دشمنان ملت ایران چشم طمع به این منطقه و این پایگاه راهبردی دارند خاطرنشان کرد: وظیفه و مسؤلیت شما در قبال حفاظت از این نقطه حیاتی بسیار سنگین است و انتظار از شما مدیران میانی بسیار بالا است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به اینکه مدیران میانی دارای نقشی تأثیرگذار و راهبردی در پیشبرد اهداف سازمان هستند و با بررسی مشکلات کارکنان و برخورد منطقی مجموعه را یاری می‌کنند بیان کرد: در این کار رعایت مبانی انضباطی ضروری و لازم الاجرا است، چون ارتش و هر سازمان نظامی، وابسته به سلسله مراتب است و توجه ویژه به درخواست کارکنان، مراجعات و مشکلات را کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود کارکنان سیاست‌های نیرو را درک و برای ارتقای توان دفاعی و رزمی ایده ارائه کنند، تصریح کرد: با مطالعه و ارتقا دانش، صاحب ایده شوید و با نگاه ویژه به مسائل هوانوردی و همتا سازی، موجب رشد زیر مجموعه خود را فراهم کنید.

فرمانده نیروی هوایی با اشاره به اینکه پایگاه دزفول جز مراکز مهم آموزش خلبانی و در تربیت و پرورش خلبان نقش اساسی دارد گفت: با ایجاد کلاس‌های متعدد و آموزش دقیق و اصولی طبق معیارهای آموزشی می‌توان توان رزمی کارکنان را تقویت و با رعایت مسائل حفاظتی، امنیت زیر مجموعه‌ها را تأمین کرد تا آسیبی به آنها وارد نشود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با حضور در اورژانس بیمارستان و آتش نشانی پایگاه با پزشکان، پرستاران و آتش نشانان دیدار و هم چنین طی دیدارهای جداگانه چهره به چهره با خلبانان، کارکنان و خانواده‌های آنان ضمن پاسخگویی به سوالات، برای رفع مشکلات شغلی و معیشتی آنها دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز