خبرگزاری کار ایران

سلیمی در گفت‌وگو با ایلنا:

اقدام هتاکان به حرمت حرم حضرت معصومه (س) انسان را یاد خوارج می‌اندازد/ تندروی‌ها قابل دفاع نیست/ مراجع شیعه این رفتارها را تایید نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۳۸۶

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: هتک حرمت حرم حضرت معصومه توسط خشک‌سرانی مانند خوارج رخ داد که پشت آن فرقه شیعه انگلیسی قرار دارد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره هتک حرمت حرم حضرت معصومه گفت: معتقدم این رفتارها را فرقه شیعه انگلیسی که یک فرقه تندرویی است و چارچوب را رعایت نمی‌کند انجام داده‌اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این اقدامات را گروه‌های خشک‌سر که انسان را یاد خوارج می‌اندازند، انجام می‌دهند که به هیچ وجه زیبنده نیست. امکان متبرکه ما بسیار مقدس هستند مگر می‌شود با مطرح کردن حفظ قداست یک مکان مقدس، هتک حرمت این مکان را انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: این افراد اقدام غیرقابل دفاعی را انجام دادند، امیدوارم  کسانی که از این اتفاقات پشتیبانی می‌کنند از نظر فکری به خود بیایند، چراکه این تندروی‌ها قابل دفاع نیست، نه مرجعیت شیعه و نه روحانیت برجسته شیعه هیچ‌کدام چنین مسائلی را هیچ گاه به هر کیفیت تایید نکرده و نمی‌کنند.

سلیمی درباره ضربات و لطماتی که چنین رفتارهایی می‌تواند به اسلام وارد کند، بیان کرد: این رفتارها مورد سوءاستفاده دشمنان ما  که شیعه را بر نمی‌تابند و  با منطقش آشنایی ندارند، قرار می‌گیرد. ما نباید کاری کنیم که افرادی که با تشیع و اصل اسلام مخالف هستند از این گونه امور سوءاستفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز