خبرگزاری کار ایران

کواکبیان در تذکر شفاهی:

از دولت عراق انتظار نداشتیم به دلیل حمله به حق ایران، به سازمان ملل شکایت کند

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۷۶۰

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه توضیحات سردار سلامی پیرامون حادثه سقوط هواپیما بوئینگ ۷۳۷ در جلسه غیرعلنی التیام بخش بوده، تاکید کرد که این مباحث باید در جلسه علنی مطرح می‌شد.

به گزارش ایلنا، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی، گفت: غم این حادثه زیاد بود و غم کتمان اطلاع رسانی نیز به آن افزوده شد ضمن اینکه ما پیش از این از ریاست مجلس خواسته بودیم که این قبیل مسائل در جلسه علنی مطرح شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مباحث مطرح شده توسط سردار سلامی التیام بخش بود کما اینکه به دلیل بروز این حادثه عذرخواهی کردند و بر این مهم تاکید کردند که آن را جبران کرده و از جانباختگان تجلیل مناسب به عمل می آورند و این موضوع را پیگیری می کنند که کوچکترین سوءنیتی در آن وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: بنده معتقدم شرایط منطقه بسیار پیچیده بوده و اقتضا می کند که وحدت و انسجام داخلی حفظ شود.

کواکبیان با یادآوری سومین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی از وی به عنوان سردار بزرگ سازندگی یاد کرد که با تدبیر و درایت برای پیچیدگی های منطقه پیوسته راهبرد ارائه می داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: از دولت دوست عراق انتظار نداشتیم به دلیل حمله به حق ایران، به سازمان ملل شکایت کند، همچنین از وزارت امور خارجه می خواهم ماجرای سفیر انگلیس را از طریق دیپلماتیک پیگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز