خبرگزاری کار ایران

تابش در تذکر شفاهی:

حوادث پس از شهادت سردار سلیمانی فرصت همبستگی را فرو ریخت

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۷۳۶

نماینده مردم اردکان تاکید کرد:باید از امنیت، آرامش و پیشرفت کشور و تحقق آمال مردم دفاع کرده و کشور را در مسیر توسعه و ترقی قرار دهیم، با مردم شفاف باشیم و به آنها دروغ نگوییم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: آنچه طی دو هفته پیش بر کشور گذشت در عین تلخی، موجب ایجاد فرصت هایی شد که ایران عزیز و جامعه را تا حد زیادی از آسیب پذیری حفظ کرد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: به دنبال شهادت سردار سلیمانی و واکنش جامعه به شهادت این سردار ملی، تفرقه ها و ناامیدی را ترمیم کرد. از مردم، رهبری معظم انقلاب، نهادها و جریان های مختلف سیاسی که در ترمیم این وضعیت و احیای این همبستگی و اقتدار ملی نقش اصلی داشتند، سپاسگزارم.

وی ضمن تشکر از واکنش مقتدرانه سپاه به ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی که غرور ملی را احیا کرد، ادامه داد: حوادثی که پس از شهادت سردار سلیمانی مانند جان باختن مردم کرمان در مراسم تشییع پیکر این سردار، ریزش تونل در مسیر بم به جیرفت، سقوط اتوبوس و هواپیمای اوکراینی به دلیل شلیک موشک، فرصت همبستگی را فرو ریخت و ناامیدی و بی اعتمادی را جلوه گر کرده و نگرانی نسبت به آینده را تشدید کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: منشأ همه این موضوعات بی اعتمادی به مردم است، باید اقداماتی شود تا اعتماد به جامعه بازگردد، عدم شفافیت را چاره جویی کنید و کارآمدی حاکمیت در عمل منجر به افزایش اعتماد، ایمان و امید به آینده شود.

وی با بیان اینکه عدم توجه به تغییر رویکردها نتیجه ای جز افزودن بحران ها، یأس و ناامیدی نخواهد داشت، اضافه کرد: مردم مقدراتشان را به دست ما سپرده اند، همچنین گاز، نفت و درآمدشان را، باید از امنیت، آرامش و پیشرفت کشور و تحقق آمال مردم دفاع کرده و کشور را در مسیر توسعه و ترقی قرار دهیم، با مردم شفاف باشیم و به آنها دروغ نگوییم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز