خبرگزاری کار ایران

مازنی:

انتخابات آزاد کم‌هزینه‌ترین راه برای شنیدن صدای مردم است

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۸۱۰

نماینده مردم تهران با بیان اینکه سرلیست پس از تائید صلاحیت‌ها مشخص خواهد شد، تاکید کرد: انتخابات آزاد کم‌هزینه‌ترین راه برای شنیدن صدای مردم است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت الاسلام احمد مازنی در جمع خبرنگاران درباره شرکت در انتخابات مجلس یازدهم و ائتلاف بین گروه‌های سیاسی گفت: بعد از انتخابات ائتلاف‌هایی شکل می‌گیرد که آینده قضاوت خواهد کرد.

نماینده مردم تهران در دهمین مجلس شورای اسلامی درخصوص این که در کدام کمیسیون در مجلس یازدهم حضور خواهد داشت، بیان کرد: بیشترین تجربه را در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی دارم و علاقمندم آنچه در کمیسیون فرهنگی آغاز کردم، ادامه دهم.

وی درباره اینکه در این دوره انتخابات با چه گروه‌های سیاسی ائتلاف می‌کند، اظهار کرد: پس از تائید صلاحیت‌ها کار انجام می‌شود و باید منتظر ماند.

این عضو فراکسیون امید درباره عدم حضور عارف و سرلیستی پزشکیان گفت: از آقای عارف بپرسید، سرلیست هم پس از تائید صلاحیت‌ها مشخص خواهد شد .

وی درباره جلسه فراکسیون امید با محمدرضا عارف برای شرکت در انتخابات گفت: من جلسه‌ای نداشتم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم همه کسانی که دل در گرو ایران اسلامی دارند، در کل فرآیند انتخابات شرکت کنند. اعتقادم بر این است که کم هزینه‌ترین راه تامین امنیت حاضر شدن در فرآیند انتخابات است.

 وی ادامه داد: کشور در حوزه داخلی و بین‌الملل در شرایط سختی قرار دارد ما در تحریم ظالمانه آمریکا قرار داریم، در داخل هم مشکلاتی داریم بخصوص بعد از قضایای اخیر که طیف‌های مختلف مردم را درگیر کرد نقدهای جدی وجود دارد که پژواک صدای اکثریت بود.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: انتخابات آزاد کم‌هزینه‌ترین راه برای شنیدن صدای مردم است.

وی درباره انتقادها به مجلس دهم، گفت: معتقدم مجلس دهم در شرایطی شکل گرفت که با ائتلاف‌های بین جریان سیاسی به دلیل اینکه هیچ اکثریت و اقلیت مشخصی وجود نداشت، سه فراکسیون روی کار آمد که کارآیی لازم را نداشت انشاالله با لیست‌های شفاف و حضور جریان‌های اصیل مجلس به کارآیی لازم برسد و ترکیب سیاسی‌تر و قابلیت کار سیاسی را داشته باشیم.

مازنی درباره ائتلاف اصلاح‌طلبان با جریان اصولگرای معتدل گفت: ما اگر ائتلافی هم کنیم پس از تشکیل مجلس تصمیم‌گیری لازم می‌شود، فکر می‌کنم همه گروه‌های سیاسی با مواضع شفاف وارد شوند.

وی درباره هزینه‌های انتخاباتی‌اش بیان کرد: من طلبه هستم کمتر هزینه می‌کنم به فایده فکر می‌کنم، در گذشته هزینه نکردم این بار هم هزینه‌ای پیش‌بینی نکردم و کسانی که به من رأی دادند و ما را مورد حمایت معنوی قرار دادند و هزینه کردند همان‌ها هزینه می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز