خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم یادبود جانباختگان حادثه آبادان در مساجد و مصلی‌های سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۷۳۳

مراسم یادبود جانباختگان حادثه آبادان در مساجد و مصلی‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه کشور در پی حادثه ریزش ساختمان در آبادان بیانیه ای صادر کرده است.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ و جانکاه جانباختن و مصدومیت گروهی از هموطنان عزیزمان در شهر مقاومت و ایثار، آبادان قهرمان و مظلوم داغی سنگین بر دل همه ایرانیان نهاد.

شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه، این مصیبت بزرگ را به مردم صبور و بزرگوار استان شهیدپرور خوزستان خصوصاً هموطنان نجیب و صبور آبادان و بالاخص به خانواده‌های داغدیده عزیزان جانباخته تسلیت و تعزیت می‌گوید و برای  مصدومان عزیز شفای کامل، از درگاه پروردگار متعال مسئلت می‌نماید.

به منظور بزرگداشت یاد وخاطره عزیزان از دست رفته و همدردی با مردم عزیز خوزستان و آبادان، امروز یکشنبه ۱۴۰۱/۳/۸ مراسم یاد بود جانباختگان عزیز این حادثه در  مساجد و مصلی‌های سراسر کشور با قرائت قرآن کریم و توسل به حضرات معصومین سلام‌الله علیهم اجمعین بعد از نماز مغرب وعشاء برگزار می‌گردد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

همچنین مراسم یادبود جان باختگان فاجعه غمبار ریزش برج متروپل آبادان از سوی خوزستانی‌های مقیم تهران در مسجد حضرت ولیعصر (عج) واقع در خیابان خالد اسلامبولی- جنب پارک ساعی - روز سه‌شنبه ۱۰ خردادماه ساعت ۱۷ الی ۱۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز