خبرگزاری کار ایران

با حضور حدود ۱۶۰ کوهنورد انجام شد؛

صعود مشترک کوهنوردان به ارتفاعات سنگان خواف با شعار "نه به اعتیاد"

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۱۶۹

حدود ۱۶۰ کوهنورد خوافی با شعار "نه به اعتیاد" به ارتفاعات باغک سنگان خواف صعود کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خواف، در این صعود مشترک که گروه‌های مختلف کوهنوردی از سراسر شهرستان حضور داشتند، تعدادی از مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی ورزشکاران را همراهی کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خواف در حاشیه این همایش ورزشی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا بیان داشت: بی‌گمان ورزش های همگانی نقش انکار ناپذیری در جلوگیری از آسیب های اجتماعی دارد.

حجت الاسلام مصطفی مروی افزود: برگزاری اینگونه تجمعات ورزشی که با حضور چشمگیر جوانان برگزار می‌شود قطعاً تاثیر مثبت و خوبی بر جامعه می گذارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خواف هم در گفت وگو با ایلنا اظهار داشت: هیات کوهنوردی یکی از فعال ترین هیات های شهرستان و استان بوده و از سوی هیات کوهنوردی استان چندین بار رتبه برتر را کسب کرده است.

حسن شاهرخی ادامه داد: کوهپیمایی و سنگ نوردی هفتگی به طور منظم در دستورکار این هیات قرار داشته و صعودهای مشترک و همایش‌های عمومی خوبی که باعث رونق و رشد این رشته ورزشی می شود، با برنامه ریزی ویژه ای انجام می شود.

نجیب الله اعظمی رئیس هیات کوهنوردی شهرستان خواف نیز درباره این صعود گفت: با شعار "نه به اعتیاد" و با حضور گسترده کوهنوردان این صعود زمستانی را در ارتفاعات باغک سنگان خواف به انجام رساندیم.

اعظمی افزود: با توجه به ارتفاعات خوب و در دسترس منطقه خواف علاوه بر کوهنوردان حرفه‌ای، علاقه مندان بی‌شمار این رشته روزهای جمعه و تعطیل را به کوهنوردی و کوهپیمایی می پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز