خبرگزاری کار ایران

تقدیر جهرمی از همکاری شرکت ملی پست با اولین پارک تولید محتوای دیجیتال

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۷۹۳

آیین بهره برداری از اولین پارک تولید محتوای دیجیتال کشور در ساختمان مرکزی اداره کل پست استان خراسان رضوی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد جواد آذری جهرمی درحاشیه آیین افتتاح اولین پارک تولید محتوای دیجیتال کشور که در طبقه چهارم ساختمان مرکزی پست استان خراسان رضوی راه اندازی شده است، با همراهی سبحانی فر از واحدهای اجرایی پست این استان بازدید کرد. 

وزیر ارتباطات ضمن قدردانی از شرکت ملی پست در حوزه اختصاص فضا و همکاری در راه اندازی اولین پارک تولید محتوای دیجیتال، این مجموعه را به عنوان مرکزاشتغال و امیدآفرینی برای مردم برشمرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست در این دیدار با اشاره به در اختیار قراردادن فضاهای موجود در شبکه پستی کشور به استارتاپ ها، عنوان کرد: فضاهای موجود را دراختیار استارتاپ ها قرار میدهیم تا با تجارت الکترونیک محصول محور از امکانات پست لجستیک نیز بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه شرکت ملی پست امروز دارای ظرفیتها و امکانات بی شمار است، از نوسازی و تجهیز ناوگان پستی و بازنگری در زیرساخت های پست در شرایط بحرانی جامعه خبرداد. 

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست همچنین از افتتاح مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات پستی تا پایان تیر ماه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: تا کنون تعداد دو مرکزهوشمند درتهران و اصفهان راه اندازی شده است و هوشمند سازی ۴ مرکز در دستور کار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز