خبرگزاری کار ایران

معرفی نرم افزار کاربر مجازی، نرم افزار ربات ساز ایرانی برای کلیک و تایپ خودکار در ویندوز و صفحات وب

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۶۹۷

نرم افزار کاربر مجازی یک نرم افزار ربات ساز است و به کمک آن می‌توان ربات‌هایی تولید کرد که در ویندوز و صفحات وب قادر به کلیک و تایپ خودکار باشند.

نرم افزار کاربر مجازی یک نرم افزار ربات ساز است و به کمک آن میتوان ربات هایی تولید کرد که در ویندوز و صفحات وب قادر به کلیک و تایپ خودکار باشند. روال کار با این نرم افزار بدین صورت میباشد که شما ابتدا کارهای مورد نظرتان را به همان ترتیب و همان روشی که قصد دارید انجام شوند برای نرم افزار کاربر مجازی تعریف میکنید، سپس نرم افزار کاربر محازی یک فایل ربات در اختیار شما قرار میدهند که هرگاه آنرا اجرا کنید خودش تمام امور تعریف شده را یکی پس از دیگری به اجرا در میآورد.

اگر بخواهیم خیلی ساده نرم افزار کاربر مجازی را شرح دهیم بهتر است 3 برنامه اصلی آنرا معرفی نماییم...

3 برنامۀ نرم افزار کاربر مجازی

  1. برنامه ضبط کننده 

این برنامه میتواند فعالیت هایی که شما با مأوس و کیبورد انجام میدهید را ضبط و ثبت نموده و در قالب یک فایل (فایل ربات) در سیستم شما ذخیره کند.

  1. برنامه ویراستار 

برنامه ویراستار برای ویرایش دستورات ضبط شده و افزودن دستورات جدید به لیست دستورات ذخیره شده به کار میرود و میتواند هوشمندی ربات نهایی را افزایش دهد.

  1. برنامه اجرا کننده 

این برنامه برای اجرای ربات های ساخته شده در نظر گرفته شده است.

همانطور که از شرح برنامه های فوق پیداست، شما میتوانید دستورات مورد نظرتان را به کمک برنامه های ضبط کننده و ویراستار تبدیل به یک ربات نرم افزاری هوشمند نمایید سپس هر زمان که به اجرای آن دستورات نیاز داشتید رباتی که ساخته اید را به برنامه اجرا کننده بسپارید تا کارها را به اجرا درآورد!

شما میتوانید به سایت سازنده نرم افزار ربات ساز کاربر مجازی (https://www.v-user.com/fa) ä مراجعه کنید و با دیدن فیلم های آموزشی کوتاه که در صفحه اول سایت قرار داده شده اند اطلاعات بیشتری در رابطه با این 3 برنامه کسب کنید. همچنین میتوانید نسخه آزمایشی کاملاً رایگان نرم افزار کاربر مجازی را دانلود نموده و کارایی آن را در سیستم خود بیازمایید.

نرم افزار کاربر مجازی بسیار هوشمند تر از یک ربات تکرار کننده حرکات ماوس و کیبورد است!

نرم افزار کاربر مجازی بسیار فراتر از یک برنامه تقلید کننده حرکات ماوس و کیبورد است. نرم افزار کاربر مجازی قابلیت شناسایی اجزاء ویندوز و صفحات وب را داشته و میتواند با هوشمندی قابل توجه ای که دارد، در هر سیستمی با هر رزولوشنی، عملیاتی که به آن سپرده شده را بطور کاملاً صحیح به اجرا در آورد.

نرم افزار کاربر مجازی هوشمندی خود را مدیون ویژگی های زیر است:

  •  امکان ایجاد شرط و دستورات شرطی برای مدیریت کردن شرایط مختلف

در نرم افزار کاربر مجازی امکان ایجاد شرط متناسب با نتیجه اجرای هر دستور وجود دارد (میتوان تعیین کرد که در صورت موفقیت آمیز بودن یا عدم موفقیت یک دستور، چه کاری انجام شود). همچنین امکان ایجاد شرط از طریق دستورات کنترلی نیز وجود دارد (دستوراتی نظیر Check Number, Excel Check Cell که مقدار یک سلول اکسل یا یک عدد را بررسی میکنند تا کوچکتر بزرگتر یا برابر با عدد دیگری هست یا خیر) و دیگر دستورات شرطی مشابه که مدیریت کردن شرایط را آسان میکنند.

  • متغیّر پذیری برای بالا بردن انعطاف ربات در سیستم های مختلف

نرم افزار کاربر مجازی دارای متغیّرهای عددی و متنی (قابل تعریف به تعداد دلخواه) و متغیّرهای سیستمی از پیش تعریف شده؛ نظیر پوشه های Program Files، My Documents و... میباشد. امکان استفاده وسیع از این متغیّرها تقریباً در تمامی دستورات (به ویژه دستورات کنترلی و شرطی) باعث میشود ربات با سیستم ها و شرایط مختلف هماهنگ شود.

  • عبور از کدهای امنیتی Captcha

شاید خیلی ها با این گزینه موافق نباشند اما اگر قرار است ربات جایگزین انسان شود باید بتوانند همانند انسان از کدهای امنیتی Captcha (کپچا) عبور کند. بنابراین امکان تشخیص و درج کدهای امنیتی Captcha، در نرم افزار کاربر مجازی گنجانده شده است.

  • امکان منتظر ماندن برای موارد خاص به منظور تصمیم گیری و اقدام در لحظه مناسب

انتظار و تشخیص تغییر وضعیت یک کنترل خاص (مثلاً تیکدار شدن یک کنترل)، انتظار و تشخیص باز یا بسته شدن یک پنجره خاص، انتظار و تشخیص پر شدن یک فیلد خاص توسط کاربر، انتظار و تشخیص تکمیل شدن بارگذاری (Load) صفحات وب، انتظار و تشخیص پدیدار یا مخفی شدن اِلمان های صفحه وب و مواردی از این دست جزء دیگر موارد مهمی هستند که نرم افزار کاربر مجازی به آنها مجهز میباشد.

البته هوشمندی نرم افزار کاربر مجازی تنها به موارد فوق ختم نمی شود، اگر میخواهید از هوشمندی این ربات ساز مدرن شگفت زده شوید به سایت سازنده این نرم افزار مراجعه نموده و ربات هایی که آنها برای کاربردهای عمومی طراحی کرده اند را مشاهده نمایید. ربات هایی نظیر:

رباتی با عملکردی کاملا انسانی برای انجام کلیه امور در اینستاگرام، اموری نظیر لایک زدن، کامنت یا پست گذاشتن، فالو کردن و ...

ربات درج کننده خودکار پیام یا نظر در صفحات مختلف سایت ها، با امکان پیدا کردن سایت های دارای بخش نظر دهی در گوگل.

رباتی که میتواند از سایتهای مختلف اطلاعات آگهی ها یا کالاهای مندرج را استخراج کرده و در یک فایل اکسل ذخیره کند.

رباتی که میتواند خودش مراحل نصب را بطور خودکار طی کند، دکمه ها را کلیک کند، فایلها را کپی کند، شماره سریال را درج کند و...

رباتی که میتواند عملیات سرچ عبارات کلیدی و کلیک بر روی سایت شما در گوگل را دقیقاً شبیه به انسان به اجرا در آورده و سئو سایت شما را ارتقاء دهد.

رباتی برای ارسال پیام گروهی و انبوه در واتساپ، سروش و دیگر پیام رسان ها؛ بصورت پیام خصوصی به همراه عکس، ویدئو و ...

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز