خبرگزاری کار ایران

بایدها و نبایدها در خرید لوازم آرایشی

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۷۱۱

لوازم آرایشی و بهداشتی، یکی از صنایع بسیار بزرگ محسوب می شوند که در تنوع و کاربری بسیار بالا تولید شده و به فروش می رسند. این دسته از محصولات را می توان به لوازم آرایشی، محصولات پوستی، بهداشت شخصی، عطر و ادکلن، محصولات مو و ... تقسیم کرد.

محصولات آرایشی و بهداشتی، به طور مستقیم با پوست در تماس بوده و در مجاورت اندام های حساسی مانند چشم ها مورد استفاده قرار می گیرند. کم ترین مقداری از یک ماده اشتباه یا مضر در این دسته از محصولات می تواند آسیب های جبران ناپذیری در فرد به وجود آورد. به عنوان مثال می توان به پارابن اشاره کرد.

پارابن یک نگهدارنده فوق العاده قوی است که می تواند از رشد و نمو باکتری ها جلوگیری کرده و در نتیجه عمر محصول را افزایش دهد. اما در لوازم آرایشی و بهداشتی، استفاده از این ماده می تواند سبب بیماری های جدی در فرد شود. زیرا پارابن از پوست جذب خون شده و بیماری هایی همانند سرطان یا ناباروری را موجب می شود. به همین علت است که در خرید لوازم آرایشی خود باید حساسیت بسیار بیشتری به خرج دهید. فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی میس و مستر به شما در انتخاب بهترین محصول و دریافت اطلاعات کامل از ترکیبات و کارایی محصولات یاری رسانده و با خدمات فروش و پس از فروش خود می تواند بهترین انتخاب برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی باشد.

در هنگام خرید لوازم آرایشی، باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

انجام هر خرید، مستلزم رعایت کردن نکاتی است که می توانند در روند حفظ سلامتی و زیبایی ما تاثیر گذار باشند. در ادامه، به بررسی کامل تمامی این نکات می پردازیم.

  • همانگونه که مستحضر هستید، مهم ترین گام برای انتخاب یک محصول آرایشی یا بهداشتی، داشتن اطلاعات کافی از محصول است. این که کالای انتخابی شما شامل چه مواد و ترکیباتی است و برای کدام تیپ پوستی یا نوع مو مناسب است، حساسیت ایجاد می کند یا خیر، کاربری آن به چه صورت است و در با چه اصولی باید از آن استفاده کرد. همه این موارد ممکن است به خودی خود اهمیت چندانی نداشته باشند اما در کنار هم این نتیجه را رقم می زنند که برای شما مناسب و کارآمد هستند یا می توانند به پوست، مو، چشم و ... آسیب وارد نمایند.

بایدها و نبایدها در خرید لوازم آرایشی

  • تاریخ تولید و تاریخ انقضا، از مهم ترین موارد، در هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی است. همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم، لوازم آرایشی و بهداشتی، به طور مستقیم با پوست و دیگر نقاط حساس بدن در تماس هستند و استفاده از آن ها پس از تاریخ انقضا می تواند موجب بیماری های جدی در فرد شود. علت این موضوع، آن است که باکتری های موجود در ترکیبات تشکیل دهنده محصول بهداشتی، پس از تاریخ تعیین شده شروع به انجام واکنش های شیمیایی متعددی کرده و آن کالا را رو به فاسد شدن می برند. این واکنش ها، باعث می شوند تا محصول فاسد پوست را از بین برده و بیماری هایی همچون اگزما، خشکی و در محصولات چشم، کوری و ... شوند.

  • نوع پوست و مو خود را بشناسید. محصولات آرایشی و بهداشتی، بسته به تیپ پوستی و نوع موهای شما به انواع مختلفی تقسیم شده اند و هر کدام دارای ترکیبات به خصوصی هستند. کاربری هریک از این مواد در تیپ پوستی های مختلف، متفاوت است. به طور مثال، افرادی که پوست چرب دارند نباید از محصولات مخصوص افراد با تیپ پوستی خشک استفاده کرده و بالعکس یا مثلا شامپویی که مخصوص افراد با موهای چرب است نمی تواند برای شخصی که موهای آسیب دیده و دارای شوره دارد مناسب باشد. پس بهتر است ابتدا از نوع پوست، مو و انواع حساسیت های خود اطلاعات کاملی به دست آورید.

  • و در آخر، مهم ترین مسئله آن است که محصول اصل خریداری کنید. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که محصولی که در نمایندگی یک برند قیمتی دارد در فروشگاه دیگری نصف قیمت به فروش می رسد. این نکته می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. طبق اصول بازاریابی، نمایندگی های مرتبط با خود برند، کم ترین قیمت ممکن را عرضه می کنند زیرا فروشگاه های اصلی خود تولید کننده هستند. با این وجود زمانی که یک محصول را در فروشگاه بی نامی، به نیم بهای قیمت اصلی تهیه می کنید، دلیلی جز نزدیک بودن یا حتی در مواردی گذشتن تاریخ انقضا و یا تقلبی بودن آن محصول به خصوص نخواهد داشت. پس، قیمت و کیفیت را در کنار هم بررسی نمایید.

بایدها و نبایدها در خرید لوازم آرایشی

به چه سایتی باید اعتماد کرد؟

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی که با کمک گرفتن از متخصصان، اطلاعات کاملی در مورد هر کالا در اختیار شما قرار می دهد، می تواند یک گزینه مناسب باشد.

به کمک این سایت ها شما می توانید اطلاعاتی در مورد شناخت پوست، مو و دیگر موارد آرایشی و بهداشتی خود به دست آورید. محصولات این فروشگاه باید دارای تائیدیه وزارت بهداشت باشند و تاریخ تولید و انقضا آن ها به طور کاملاً واضح در دسترس باشد. تنوع محصولی در دسته بندی های مختلف آرایشی و بهداشتی بالا باشد و به سادگی، انواع مختلف یک محصول را بتوانید با هم مقایسه کنید و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید.

خرید از سایت باید به شما کمک کند تا در وقت و هزینه تان صرفه جویی کنید و در صورتی که پس از خرید و تحویل کالا، از خرید خود پشیمان شدید، بتوانید آن را بازگردانده و به طور کامل، وجه خود را مجددا دریافت کنید.

به نظرات توجه کنید تا بتوانید محصول مورد نظر خود را بدون دردسر دریافت کنید. نظرات کاربران یکی از بهترین گزینه ها برای اعتماد کردن به یک سایت خرید لوازم آرایشی و بهداشتی است.

خرید اینترنتی لوازم آرایشی از فروشگاه میس و مستر

اگر قصد خرید لوازم آرایشی را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم تا به سایت فروشگاه اینترنتی میس و مستر سری بزنید. با این عمل در کمترین زمان و با پرداخت کمترین هزینه، بهترین کالای بهداشتی و آرایشی را خریداری کرده و وقت و انرژی خود را صرف موارد دیگر همانند سفر کردن، مطالعه کردن یا دیگر علاقه مندی های خود بنمایید. خرید اینترنتی لوازم آرایشی همچنین، به حفظ پاکیزگی محیط کمک کرده و آلودگی هوا را به طرز قابل توجهی کاهش می دهد. زیرا شما دیگر از خودروی شخصی یا وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمی کنید. این امر در کاهش ترافیک نیز تاثیر شگرفی خواهد داشت.

با انتخاب خرید اینترنتی به جای خرید حضوری، با توجه به اینکه کمتر از منزل خود خارج می شوید، در معرض بیماری های مختلفی همانند کرونا ویروس ها نخواهید بود، چرا که محصول را درب منزل خود دریافت نموده و آن را ضد عفونی می نمایید. میس و مستر، یک فروشگاه بزرگ آرایشی و بهداشتی است که انواع لوازم آرایشی را با بهترین قیمت عرضه می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز