خبرگزاری کار ایران

مهاجرت و اخذ اقامت ایمن و مطمئن با حامی مهاجر

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۲۰۶

مجموعه شرکت‌های حامی مهاجر ابتدا در سال 95 با موضوع مشاوره مهاجرت و برگزاری سمینارهای مهاجرتی و اقامتی با تاسیس موسسه حامی مهاجر آغاز به کار کرد.

مجموعه شرکت‌های حامی مهاجر ابتدا در سال 95 با موضوع مشاوره مهاجرت و برگزاری سمینارهای مهاجرتی و اقامتی با تاسیس موسسه حامی مهاجر آغاز به کار کرد. در آن زمان شرکت ها و موسساتی بودند که با موضوعات اساسنامه ای اقامت و مهاجرت در حال فعالیت بودند اما نکته جالب توجه، عنوان این موسسه بود. موسسه ای با نام حامی مهاجر قطعا انتظارات خاصی برای مخاطب ایجاد میکرد.

مهاجرت و اخذ اقامت ایمن و مطمئن با حامی مهاجر

اتاق مشاوره موسسه حامی مهاجر– عکس از گوگل مپ

 

دلیل نام گذاری

سرمایه گزاران این موسسه قبل از پیدایش موسسه فعالیت اقتصادی غیر مرتبط با مهاجرت و ویزا داشتند اما به نقل از خودشان به دلیل آشنایی در برخی حوزه های مهاجرتی و تسلط بر برخی دیگر از پروسه صدور ویزاها ، وبسایتی داشتند که در آن به صورت غیر انتقاعی راهنمای متقاضیان ویزا و اخذ اقامت بودند. نام حامی مهاجر به همین دلیل انتخاب شد. بعد از چند سال کمک غیر انتفاعی به متقاضیان مهاجرت در بستر اینترنت، پیشنهاد نام حامی مهاجر از طرف یکی از کسانی شد که موسس این مجموعه به ایشان نیز کمک کرده بود.

تاسیس موسسه غیر تجاری حامی مهاجر

در آبان ماه 95 موسسه حامی مهاجر متشکل از دو نفر عضو هیئت مدیره که رئیس هیئت مدیره آن اقای محمد مهدوی راد بود تاسیس شد. موضوع موسسه در اساسنامه شامل مشاوره در امور مهاجرتی و ارائه اطالعات و قوانین مهاجرتی، تفهیم و اطالع رسانی فردی و جمعی در امور قوانین سایر کشورها به متقاضیان مهاجرت، عقد قرارداد با سایر اشخاص حقوقی و حقیقی، برگزاری و اجرای همایش ها، سمینارها و کنفرانس ها و نمایشگاه های داخلی و خارجی، ارائه خدمات تکمیل و مشاوره و راهنمایی کلیه فرم های اینترنتی مجاز، طراحی وب سایت در حوزه مهاجرت در چهارچوب قوانین جمهوری اسالمی ایران، مشاوره و راهنمایی و تشریح شرایط چگونگی اعزام دانشجو بر اساس مقررات و قوانین مبدا و مقصد بود.

پس از آن وبسایت حامی مهاجر راه اندازی شد. اینماد گرفت و در نظام ساماندهی وزارت ارشاد ثبت شد. پس از مدتی مجوز فعالیت اقتصادی در فضای مجازی از اتاق اصناف دریافت کرد.

تاسیس شرکت آوای حامی مهاجر

شرکت آوای حامی مهاجر در ابتدای سال 98 با اخذ مجوز از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری با موضوع فعالیت:فعالیت در زمینه اخذ روادید، تنظیم و انجام مسافرت های گروهی داخلی و خارجی، ذخیره مکان و هرگونه خدمات گردشگری با رعایت قوانین و مقررات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مجوز شماره ۵۱۵۶/۹۸۲۳۰۳ مورخ ۲۴/۰۲/۱۳۹۸ سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بموجب مجوز شماره ۹۸۲۱۲۶۷۱۳ مورخ ۰۷/۰۲/۱۳۹۸ سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تاسیس گردید.

مهاجرت و اخذ اقامت ایمن و مطمئن با حامی مهاجر

خدمات فروش غیر حضوری در شرکت آوای حامی مهاجر – عکس از گوگل مپ

 

تاسیس شرکت حامی مهاجر

پس از ثبت شرکت آوای حامی مهاجر در ایران، در همان سال، شرکتی با نام Hamimohajer در ترکیه نیز توسط موسسین حامی مهاجر ثبت شد که موضوع فعالیت آن، املاک، اعزام دانشجو، توریزم و گردشگری بود. مرکز قانونی این شرکت در استانبول ترکیه قرار دارد.

دفتر مرکزی گروه شرکت های حامی مهاجر در حال حاضر در تهران منطقه مرزداران طبقه یازدهم برج الوند واقع شده است که با تعداد حدود 15 نفر پرسنل ثابت در 266 متر مربع فعالیت میکنند. البته در طبقه سوم همان برج نیز واحد انفورماتیک، تحقیق و توسعه و مدیریت سئو آن شرکت فعال است.

زمینه فعالیت حامی مهاجر

حامی مهاجر در زمینه مهاجرت آمریکا و مهاجرت اروپا و اقامت ترکیه دارای تخصص است. البته لازم به ذکر است که حامی مهاجر در موضوعاتی مثل لاتاری گرین کارت آمریکا و ویزای تحصیلی آمریکا و ویزای شینگن درحال یکه تازی است. با توجه به مجوزهایش، نسبت به ارائه خدمات گردشگری نیز مبادرت مینماید اما تخصص اصلی اش اخذ اقامت و مهاجرت میباشد.

مهاجرت و اخذ اقامت ایمن و مطمئن با حامی مهاجر

دپارتمان انفورماتیک حامی مهاجر – عکس از گوگل مپ

 

ماموریت حامی مهاجر

ایجاد بستر امن برای دو موضوع، اول توسعه کسب و کار مشتریان حامی مهاجر در خارج از کشور و دوم مهاجرت مشتریان حامی مهاجر. چرا از بستری امن سخن میگوییم؟ متقاضی مهاجرت برای یک مهاجرت ایمن، ابتدا نیاز به دانش کافی نسبت به مقصد دارد. در ادامه نیاز به آگاهی کافی از هزینه ها و خطرات پنهانی در طول رویه مهاجرت دارد. شما برای مثلا ثبت شرکت در ترکیه باید ریسک های احتمالی را بدانید. عموما شرکتهای مهاجرتی یا موسسات حقوقی در این زمینه اطلاعات کافی ارائه نمیکنند زیرا ممکن است مشتری را از دست بدهند. اما حامی مهاجر با اخذ هزینه مشاوره، خود را ملزم به ارائه اطلاعات صحیح و کافی به مشتری میداند. به همین دلیل در حامی مهاجر، مشاوره رایگان مفهوم ندارد. چون هدف صرفا فروش خدمات مهاجرت یا اقامت مکان خاصی نیست که به هر ترتیبی سعی بر تحصیل آن داشته باشیم.

چشم انداز حامی مهاجر

کسب رتبه اول در ایران تا پایان سال 2021 در دو موضوع رضایت مندی مشتری و سهم از بازار در زمینه خدمات حقوقی بین الملل، ارائه راهکارهای مهاجرتی و توسعه کسب و کار در فضای بین الملل

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز