خبرگزاری کار ایران

لوکس‌ترین قطارهای دنیا چه امکاناتی دارند؟

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۰۰۲

بسیاری از مسافران قطار را به عنوان امن ترین وسیله نقلیه می شناسند. اما در این بین قطارهایی وجود دارند که با امکانات و لوکس بودنشان معروف شده اند.

تعداد کمی از متقاضیان وجود دارند که با لوکس ترین قطارهای دنیا آشنایی داشته باشند. قطارهایی در سراسر دنیا هستند که امکاناتشان از یک هتل پنج ستاره بیشتر است. در این قطارها اصلا به فکر زودتر رسیدن به مقصد به سرتان نمی زند و از مسیر نهایت لذت را می برید. قطارهایی که امکاناتشان قابل قیاس با قطارهای دیگر نیست و نظیر آنها کمتر در دنیا پیدا می شود. خرید بلیط قطار در این حالت هزینه های بالایی را در بر خواهد داشت.

لوکس ترین قطار دنیا را بشناسید

قطار کروز سون استارز لوکس ترین قطار جهان است. این قطار از یک قطار قدیمی تبدیل به پیشرفته ترین قطار دنیا تبدیل شده است. به کارگیری تکنولوژی های به روز جهان توانسته از کروز سون استارز یک قطار شیک و لوکس بسازد. این قطار اولین قطار لوکس در دنیا به شمار می رفت که از تخت خواب های لوکس برای ارائه خدمات به مسافران استفاده می نمود. چه چیزی می تواند لذت سفر با این قطار لوکس را چندین برابر کند جز مسیری زیبا و منحصر به فرد.

مسافران در سفر با قطار کروز سون استارز از کوه ها و سواحل دریایی بسیار زیبای جزیره کیوشو عبور می کنند. رزرو بلیط قطار کروز سون به همین آسانی نخواهد بود زیرا این قطار فقط می تواند 25 مسافر را در خود جای دهد. جالب است بدانید به قدری مسافران قطار کروز زیاد است که متقاضیان باید در قرعه کشی شرکت کنند و بعد از برنده شدن، در تاریخ خاص تعیین شده به مسافرت بپردازند.

لوکس‌ترین قطارهای دنیا چه امکاناتی دارند؟

اسطوره قطارهای دنیا را بشناسید

ونیز سیمپلون اورینت اکسپرس یکی از اسطوره های قطارهای لوکس در دنیا است. با تهیه بلیط قطار این نوع قطار از کشورهای مبدا می توانید از شهرهای لندن، پاریس، ورونا و ونیز عبور خواهید کرد. قطار ونیز سیمپلون اورینت اکسپرس از شهر لندن کشور انگلیس شروع به حرکت می کند و در مسیر خود از شهرهای پاریس و ورونا می گذرد تا به ونیز برسد.

در این قطار کوپه های بی نظیری با طراحی های منحصر به فرد وجود دارد که در ان غذاهایی شگفت انگیزی سرو می شود. سفر با قطار ونیز سیمپلون اورینت اکسپرس انسان را از تمام روزمرگی ها به بیرون می کشد و لذت سفری بی پایان را به انسان هدیه می دهد.

رویال اسکاتمن

رویال اسکاتمن یکی از لوکس ترین قطارهای کشور اسکاتلند است که در ارتفاعات، قلعه ها و جاذبه های گردشگری این کشور توریست ها و گردشگران بسیار زیادی را جا به جا می نماید. این قطار سوئیت های اختصاصی را برای خدمات در اختیار مسافران قرار می دهد. در این سوییت های لوکس استراحت کنید و با مراجعه به سالن غذاخوری مخصوص غذاهای مورد علاقه خود را سفارش داده و میل نمایید. یکی از خصوصیات منحصر به فرد رویال اسکاتمن فضای باز ان برای ماساژ است. در این قطار یک وقت ماساژ یا مانیکور و زیبایی صورت رزرو کنید و مقابل یک منظره بسیار زیبا به استراحت بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر از لوکس ترین قطارهای دنیا می توانید به مجله تیک بان مراجعه کنید. این مجله بسیاری از قطارهای لوکس دنیا را مورد بررسی قرار داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز