خبرگزاری کار ایران

بهترین آهنگ ها از برترین خوانندگان ایرانی

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۱۰۸

امروز به شما یک سایت جدید برای دانلود بهترین آهنگ ها از برترین خوانندگان ایرانی معرفی میکنیم که با فراهم کردن بستری مناسب برای انتشار قطعات موسیقی مجاز ایرانی پا به عرصه نهاده است.

وبسایت اینترنتی موزیک بازی با شروع تکمیل آرشیو خوانندگان ایرانی به زودی سایت هیجان انگیزی برای طرفداران آهنگ های جدید ایرانی خواهد بود که همیشه عادت دارند اولین نفر باشند که موزیکها را گوش میکنند و با دوستان و آشنایان خود به اشتراک میگذارند.

همه سعی ما این است که بتوانیم با انتشار جدید ترین و شنیدنی ترین آثار با موضوع دانلود آهنگ گام کوچکی برای آسان تر کردن دریافت موسیقی با اصالت ایرانی برداریم.

ما همچنین قطعات زیبای آهنگ مازندرانی را در وبسایت موزیک بازی منتشر میکنیم که با استقبال گسترده طرفداران این سبک موسیقی مواجه شده است، آرشیو ما شامل بهترین خوانندگان مازندران شامل آقایان بهزد صفایی و رضا کرد و بهادر ییلاقی و میلاد قربانی و ... میشود که ما همواره جدیدترین آهنگ های آنها را در موزیک بازی منتشر کرده و در دسترس مخاطبانشان قرار میدهیم.

بهترین آهنگ ها از برترین خوانندگان ایرانی

بیوگرافی آرون افشار

آرون افشار خواننده ایرانی اصالت خراسانی دارد و در شهر شاندیز مشهد متولد شده است.

او از جمله خواننده های خوش صدا می باشد که با انتشار آهنگ های شاد و زیبا توانسته است طرفداران زیادی را در میان قشر جوان و نوجوان کشور بدست آورد.

معین راهبر مدیر هنری آرون افشار می باشد.

آرون افشار از زمان شروع حرفه ای خود تا کنون موفق به انتشار آهنگ های جانم باش، ترکم کردی، طبیب ماهر، خط و نشان، چال گونه و دلشوره و .... کرده است که جز پر طرفدارترین قطعه های او میباشد.

شما میتوانید تمامی آهنگ های آقای آرون افشار را از سایت موزیک بازی دریافت نمایید.

امیدوار هستیم با معرفی سایت موزیک بازی توانسته باشیم علاقه مندان به موسیقی را به خوبی با سایت خودمان آشنا کنیم، شما میتوانید انتقادات و پیشنهادات خود را از قسمت تماس با ما در سایت با ما در میان بگذارید.

در آخر برای دانلود آهنگ جدید از موزیک بازی همراه شما هستیم و خواهشمندیم آدرس ما را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز