خبرگزاری کار ایران

توری حصاری را مستقیما از تولید کننده خریداری نمایید!

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۰۸۶

اگر به زمین خود سر بزنید و ببینید که سارق به آنجا دستبرد زده است یا حیوانات به آنجا وارد شده و به امکانات داخل زمین یا محصولات ضرر وارد کرده اند چه حالی به شما دست می دهد؟ پس بهتر است دوباره از آن جمله کلیشه ای استفاده کنیم. پیشگیری بهتر از درمان است. دم دست ترین کاری که برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین مشکلاتی، می توان انجام داد، دیوارکشی یا حصارکشی زمین است.

اما با قیمت های بسیار گران مصالح دیوارسازی مانند آجر و بلوک، باید هزینه های بسیاری برای دیوارکشی پرداخت کرد و معمولا به صرفه نیست. خصوصا اگر املاکی با متراژ بالا دارید.

همچنین زمان ساخت دیوار طولانی بوده و گاها پیش می آید که در فرایند دیوارکشی تعجیل داریم. پس دیوارکشی بهترین ایده نیست. در چنین مواقعی بهتر است از حصارکشی استفاده کنیم.

حصار کشی توسط ابزارهای مختلفی مانند سیم خاردار و توری حصاری صورت می گیرد. اما با توجه به کارکرد توری حصاری و عمر مفید طولانی آن، گزینه بهتری برای حصارکشی به حساب می آید.

توری حصاری یکی از روش های خیلی سریع و ارزان قیمت برای ایجاد دیواره حفاظتی از املاک و زمین ها است.

با استفاده از توری حصاری می توانید در زمان کوتاهی، دور مزرعه، باغ یا سایر املاک خود را حصارکشی نمایید. به این صورت از ورود حیوانات، افراد غیرمرتبط و سارقین به املاک خود جلوگیری می نمایید.

کاربرد توری حصاری

توری حصاری کاربردهای بسیار گسترده ای داشته و از آن در اماکن گوناگونی استفاده می شود که برخی از موارد استفاده را با هم مرور می کنیم.

  • از توری حصاری برای فنس کشی دور تا دور مزارع کشاورزی و باغ ها استفاده می شود. امکان دارد گله ها و سایر حیوانات وارد باغات یا مزارع شده و محصولات را خراب کنند. پس می توان با حصارکشی دور آن، از محصولات محافظت کرد. در برخی از باغ ها و مزارع، اتاق ها و مکان هایی برای استراحت وجود دارد که در آن ها وسایلی مانند ابزارهای روزمرگی وجود دارد و اگر بی حفاظ باشند احتمال دارد که سارقین آن ها را بدزند. پس حصارکشی با استفاده از توری حصاری یک روش مناسب برای جلوگیری از دستبرد سارقان است.
  • دیگر کاربرد توری حصاری در صنایع ساختمان سازی است. برای فنس کشی بخش های آماده نشده یا گودال های خطرناک، می توان از توری حصاری استفاده کرد.
  • مکان هایی در فرودگاه ها، ایستگاه های اتوبوس و جاهای اینچنینی وجود دارد که ورود افراد به آنجا ممنوع است. اما احتمال دارد که افراد خواسته یا ناخواسته به حریم ممنوعه وارد شوند. با فنس کشی توسط توری حصاری می توان مکان های غیرعمومی را غیرقابل ورود کرد.
  • از توری حصاری در پادگان ها و مراکز نظامی استفاده می شود. بخش هایی از پادگان ها یا مناطق جنگی مین کارگذاشته شده، نباید برای عموم افراد یا حیوانات قابل ورود باشد و به همین علت می توان آنجا را حصارکشی کرد.
  • از توری حصاری برای فنس کشی چمن ها، استادیوم های ورزشی و سایر زمین های ورزشی استفاده کرد.
  • توری حصاری برای دامداران نیز مناسب بوده و می توان با استفاده از فنس کشی توری حصاری، برای دام و طیور یا سگ های نگهبان گله، خانه و مکان استقرار ساخت. خانواده های عشایری که همیشه در یک جا سکنی ندارند می توانند از این روش استفاده نمایند.

انواع توری حصاری

توری حصاری انواع مختلفی دارد که در این بخش به آن می پردازیم.

نسل پیشین توری های حصاری

توری های حصاری پیشین، ضیعف بوده و عمر مفید کوتاهی داشتند. از این رو، استفاده از آن ها کارآمدی لازم را نداشت. اما نسل جدید توری های حصاری اینگونه نیستند و کارآیی آن ها افزایش یافته است.

توری حصاری فولادی

توری حصاری فولادی، ضمن قیمت مناسب کیفیت بالایی دارد و طول عمر مفید آن بیش از 20 سال است. توری های فولادی سیاه بوده و ظاهر زیبایی ندارند و در مکان هایی با آب و هوای مرطوب و بارانی، دچار خوردگی شده و طول عمر آن ها کاهش می یابد.

پیشنهاد می شود از توری حصاری فولادی در مکان هایی با آب و هوای خشک و گرم استفاده کنید. همچنین اگر ظاهر فنس برایتان اهمیتی ندارد، توری حصاری فولادی با توجه به قیمت اقتصادی تری که دارد، انتخابی مناسب است.

توری حصاری پلی اتیلن

این توری حصاری از پلی اتیلن ساخته شده و طول عمر کوتاهی دارد. همچنین مانند سایر توری های حصاری دوام آنچنانی ندارد. از این نوع توری برای کارهای مقطعی و زودگذر استفاده می شود.

توری حصاری را مستقیما از تولید کننده خریداری نمایید!

توری حصاری گالوانیزه

توری حصاری گالوانیزه قیمت گران تری نسبت به توری حصاری فولادی دارد. طول عمر و کیفیت این توری حصاری بیشتر از توری های فولادی است. فرایند گالوانیزه کردن فولاد باعث شده که توری حصاری گالوانیزه، قدرتمند از فنس های فولادی ظاهر شود.

گالوانیزه کردن فرایندی است که طی آن فولاد را مستحکم تر از حالت عادی کرده و ویژگی هایی مانند خوردگی یا زنگ زدگی آن را کاهش می دهد.

توری حصاری گالوانیزه با روکش PVC

توری حصاری گالوانیزه با روکش PVC ضمن کیفیت بالا، ظاهر زیبایی داشته و برای مکان هایی که ظاهر کار اهمیت دارد توصیه می شود. این توری، گران تر از گالوانیزه معمولی است و با تمامی آب و هواها سازگاری دارد.

قیمت توری حصاری

قیمت توری حصاری بر اساس عواملی چون وزن توری، ابعاد توری، اندازه چشمه ها (چشمه به لوزی های کار شده توری گفته می شود)، قطر مفتول و متریالی که برای ساخت آن به کار رفته محسوب می شود.

توری به صورت متراژی به فروش می رسد. قیمت توری حصاری در حال حاضر از حدود 17.500 تومان بابت هر متر شروع شده و تا بیش از 48 هزار تومان ادامه دارد. نکته مهم این است که بسته به فروشگاهی که توری را خریداری می کنید امکان دارد قیمت متغیر باشد.

توری حصاری را مستقیما از تولید کننده خریداری نمایید!

مزایای توری حصاری

  • راه اندازی آن ارزان و مقرون به صرفه تر از روش های دیگر دیوارکشی است.
  • سبک و قابل حمل است.
  • می توان با سرعت آن را نصب کرد.
  • برای نصب آن نیازی به تخصص بالا نیست.
  • انواع مختلفی داشته که بسته به نیاز خود می توانید ایده آل ترین مورد را خریداری نمایید.
  • ضریب امنیت بالایی دارند. یعنی در مقابل نفوذ، امنیت دارند.
  • قابلیت نصب و برداشت راحت و سریع را داراست.

خرید توری حصاری از آهن تخفیف

در پایان این متن میخواهیم یک شرکت تولید کننده توری حصاری را به شما معرفی کنیم، آهن تخفبف تولید کننده توری حصاری می باشد، شما میتوانید توری حصاری مورد نیاز خود را با ابعاد دلخواه از طریق سایت آهن تخفیف به ادرس اینترنتی www.ahantakhfif.com به صورت آنلاین سفارش دهید و یا با شماره 02155511555 تماس بگیرید تا کارشناسان این شرکت شما عزیزان را راهنمایی نمایند و یا در صورتی که تمایل به خرید حضوری دارید میتوانید با مراجعه به آدرس این شرکت به نشانی " تهران - اتوبان آزادگان - بازار بزرگ آهن مکان - فاز 1 شرقی - پلاک 28 و 29 " اقدام به خرید توری حصاری و انواع آهن آلات مورد نیاز خود نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز