خبرگزاری کار ایران

مصاحبه با آقای محمد رئیسی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۸۳۰

امروز خدمت آقای محمد رئیسی هستیم، تا با این هنرمند ورزشکار بیشتر آشنا شویم...

1.  با سلام از این که وقتتان را در اختیار ما قرار دادید، با اینکه برای مخاطبین ما آشنا هستید، لطفاً خودتان را کامل معرفی فرمایید؟

محمد رئیسی متولد 25 شهریور ماه سال 1371 در شهر تهران و دومین فرزند پسر خانواده ی خود هستم.

2تحصیلات آکادمیک خود را در چه رشته ای گذرانده اید؟

تسهیلات آکادمیک مهندسی it و خلبانی دارم و درحال حاضر دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت هستم

3فعالیت های ورزشی خود را از چه زمانی آغاز کردید ؟

 همزمان با شروع یادگیری در رشته ی خلبانی، در رشته ی ورزشی کنگفو درسال 1382 آموزش دیدم و پس از آن یادگیری رشته ی کاراته شاخه ی سوپر ساباکی کای کان را آغاز کردم.

4.اساتید شما چه افرادی بودند؟

بنده رشته ی ورزشی کنگفو را نزد استاد نادر معصومی طی کردم و رشته ی کاراته شاخه ی سوپر ساباکی کای کان را نزد استاد بزرگوار اکبر روح پرور آغاز نمودم.

5. تاکنون در چه مسابقاتی شرکت کرده و چه رتبه هایی را بدست آوردید ؟

 من در سال 1386 موفق به کسب مدال طلا در وزن 60 کیلوگرم دسته ی نوجوانان شدم. همچنین مقام دوم کشوری در سال 1387 در رشته ی کاتای انفرادی ومقام سوم کشوری در سال 1393 در رشته ی استایل لوکیک جوانان را کسب کردم. در سال 1394 مدال طلا در وزن 80 کیلوگرم را بدست آوردم که منجر به راهیابی من به تیم ملی کشور شد.  در سال 1396مدال طلای کشوری در رده ی بزرگسالان، در سال 2016 مقام دوم اوراسیا در رشته ی بادی کنتاک و در سال 2018عنوان قهرمانی در استایل هنرهای چوبی را بدست آوردم. همچنین مقام دوم سمی کنتاک بین اللملی و نایب قهرمانی بزرگسالان در رشته ی لوکیک درسال 2019 را بدست آوردم.

6. از فعالیت های خود در سایر زمینه ها بگویید؟

بنده علاوه بر فعالیت در رشته های ورزشی در زمینه ی تئاتر و بازیگری هم فعالیتی دارم؛ برای مثال در تئاتر"آیینه های روبه رو" و قسمتی از سریال "روزگار جوانی" به کارگردانی اصغر توسلی و تهیه کنندگی سپهر محمدی ایفای نقش کرده ام.

7. در حال حاضر در چه زمینه ای فعالیت دارید؟

هم اکنون در سمت مشاور فعلی ریاست سوپرساباکی فدراسیون ورزش های رزمی کشور و همچنین هراز گاهی مشغول به شغل خلبانی هستم. در بازار آزاد هم نیز فعالیت دارم. در اوقات فراغت هم به درس خواندن ادامه می دهم.

8. موفقیت های خود را مدیون چه کسانی هستید ؟

خدا وخانواده ،اساتید و برخی ازدوستانم

  1. چه کمبودهایی در حوزه فعالیت شما احساس می شود که مانع پیشرفت ورزشکاران می گردد؟

متاسفانه باشگاه ها واماکن ورزشی مجهز به دستگاه های پیشرفته و محیط سالم برای استعداد یابی نیستند.و متاسفانه کودکان و نوجوانان به جایی بهره بردن از این امکانات نامحدود گوشه نشین شده اند و این اتفاق آینده ی نامطلوبی را برای ایران رقم خواهد زد. برای جلوگیری از این اتفاق کودکان و نوجوانان نیاز به یک مشوق دارند.

  1. سالی که قهرمان شدید برخورد مسئولین با شما چگونه بود و چه قول هایی دادند و آیا عملی هم شدند ؟

تشکرمی کنیم!!! وامیدواریم بهتر و بهتر بشود

  1. به نظر شما در خصوص ترویج ورزش در جامعه ، چه ارگان هایی باید همکاری کنند و چه فعالت هایی باید انجام دهند؟

نهاد های مانند آموزش و پرورش، مساجد و ... باید دارای برنامه های باشند که به طور مرتب آموزش های صحیحی به کودکان و نوجوانان دهند. پایه و اساس این فعالیت ها استعداد و علاقه کودکان باید باشد.همچنین با اهدای جوایز باعث تشویق کودکان به شروع فعالیت های ورزشی شوند.

مصاحبه با آقای محمد رئیسی

  1. نقش والدین و مربیان در ترغیب فرزندان به ورزش، چه جایگاهی قرار دارد؟

همون‌طور که گفتم مهم ترین واساسی ترین بخش خانواده هستند واینکه باید آموزش صحیح ببینند که بتوانند فرزند خود را به بهترین نحو تربیت کنند همچنین زمینه ساز پیشرفت فرزندان خود در زمینه های ورزشی شوند. کشورهای پیشرفته جهان مدت ها است این رویه را دنبال می کنند و شاهد پیشرفت چشمگیر این کشورها در تمام زمینه ها هستیم.

  1. پدر و مادر شما برای ورزش شما چقدر وقت گذاشته اند؟

پدر و مادر من از مشوق های من بودن که دلگرمی آن ها باعث ادامه دادن من به این رشته ی ورزشی شدند. شرایط برای ادامه دادن به ورزش برای من سخت بود به خاطر اینکه هم درس میخواندم هم کار می کردم و هم رشته ی ورزشی را ادامه می دادم.

  1. اگر شما یک بار دیگر به کودکی برگردید، این مسیر را دوباره طی خواهید کرد؟

بله قطعا اما کمی عاقلانه تر با مسائل برخوردمیکردم ونه احساسی تر.

  1. توصیه شما به ورزشکاران چیست؟

من شاگرد همه ی ورزشکاران هستم و در درجه ای نیستم که بخواهم توصیه ی به این عزیزان کنم. این عزیزان باید من را راهنمایی کنند من فقط تمنا میکنم هرکاری میتونن بکنند که راه برای نسل جوان هموارتر شود.

  1. سخن شما با مسئولین؟

هیچ! فقط ازخودشون نام نیک به جا بگذارند که بعدها ار آن ها به زیبایی یاد شود. دنیا زودگذره است،کاری کنیم مدیون ایران و اسلام و جوانان نشویم.

مصاحبه با آقای محمد رئیسی

17. فعالیت شما در نت و شبکه های اجتماعی به چه صورت هست؟

در حال حاضر تنها دارای یک وبلاگ به نشانی http://mohammadraesi.blogfa.com  و یک صفحه اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/Mohamad_raesi7 می باشم.

18. کلام آخر؟

ممنونم از همگی شما برای سلامتی، موفقیت وشادی مردم هم میهنمون دعا کنیم. به امید درخشان ترشدن هرروزه ایران.

انجام پروژه مصاحبه توسط سایت آنلاین سپار

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز