خبرگزاری کار ایران

تست کرونا برای پرواز در منزل با آسان آزمایش

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۷۳۱

 

از حدود 2 سال پیش با شیوع ویروس کرونا در جهان تمام کشورها براساس پروتکل های سازمان بهداشت جهانی برای مسافرانی که قصد ورود و خروج به کشورشان را دارند محدودیت ها و قوانینی وضع کردند که یکی از این قوانین اجبار مسافران ورودی یا خروجی به انجام دادن تست کرونا برای پرواز است. در حال حاضر نیز با وجود انجام واکسیناسیون در کلیه کشور ها انجام تست کرونا برای پرواز های خارجی الزامی است.

چرا تست کرونا قبل از پرواز لازم است؟

در روز های ابتدایی شیوع اپیدمی کرونا، بسیاری از کشورها پروازهای خود را لغو کرده و ورود و خروج مسافران خارجی جلوگیری کردند. بدیل طولانی شدن دوره اپیدمی بیماری، این مساله خسارت‌های زیادی را به شرکت‌های هواپیمایی وارد کرد. بنابراین کشورها به این فکر افتادند که از از طریق انجام تست کرونا قبل از پرواز از ورود افراد ناقل جلوگیری کنند.

تست کرونا برای پرواز با تست کرونا برای چکاپ فرق دارد؟

طبق اعلام و انتشار لیست آزمایشگاه های مجاز به انجام آزمایش کرونا از سوی وزارت بهداشت و درمان فقط آزمایشگاه هایی می توانند برای پروازهای خارجی یا خروج از کشور گواهی تست پی سی آر صادر کنند که جزو آزمایشگاه های ستاره دار سبز در لیست باشند. تست PCR برای پرواز همانند تست PCR برای چکاپ یا تشخیص بیماری از حلق و بینی نمونه گیری می شود و نتیجه تست بر اساس اطلاعات پاسپورت به صورت لاتین گزارش می گردد. جهت مشاهده آخرین لیست بروز شده آزمایشگاه های مورد تائید اینجا کلیک کنید.

تست کرونا برای پرواز در منزل یا محل کار با آسان آزمایش

در صورتی که مسافر هستید و به دنبال آن هستید که در منزل یا محل کار خود نمونه گیری شوید و در سریعترین زمان نتیجه تست خود را از آزمایشگاه های مجاز وزارت بهداشت برای پرواز دریافت کنید بدون آنکه درگیر ترافیک رفت و آمد یا صرف وقت شوید سامانه آزمایشگاهی آسان آزمایش بهترین گذینه است.

با ثبت درخواست رزرو تست کرونا برای پرواز در پلتفرم آسان آزمایش در سریع ترین زمان ممکن نمونه گیری میشوید و در سریعترین زمان جواب تست خود را دریافت خواهید کرد بدون انکه هزینه های اضافی بابت انجام این تست بپردازید. لازم به ذکر است آسان آزمایش آزمایشگاه تشخیص پزشکی  نیست بلکه یک پلتفرم مجازی است که با آزمایشگاه های معتبر دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان طرف قرارداد است و متقاضیان نیازمند به خدمات آزمایشگاهی را در بستر مجازی به آزمایشگاه های طرف قرارداد ارجاع می دهد.

با رزرو درخواست آزمایش از طریق آسان آزمایش شما هزینه کمتری بابت خدمات آزمایشگاهی پرداخت میکنید و براحتی میتوانید جواب آزمایش خود را آنلاین دریافت کنید.در حال حاضر برای تست کرونا در منزل شما هزینه اضافی پرداخت نمی کنید و قبض آزمایشگاه طبق تعرفه مصوب برای متقاضیان صادر میگردد.  متقاضیان علاوه بر انجام آزمایش کرونا برای پرواز میتوانند درخواست رزرو برای سایر تست های آزمایشگاهی را هم در سامانه آسان آزمایش به آدرس اینترنتی www.asanazmayesh.com ثبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز